مجله اطلاعات عمومی

ساخت وبلاگ

می دانید ، من فکر می کنم مهمترین چیز هنگام مسافرت ، شهر یا کشوری نیست که ما کشف می کنیم ، بلکه دوستانی که با آنها در این لحظه ها مشترک هستیم. این افراد اطراف ما هستند که تجربه را بهتر یا بعضاً بدتر می کنند. اما اگر به تنهایی سفر کنید چه می کنید؟

البته واضح ترین پاسخ این است: دوستی کنید.
مشکل این است که برای بسیاری از افراد دوست داشتن یکبار تنها ، در جاده و خارج از منطقه آسایش کوچکشان بسیار دشوار است.
مسافرت به من آموخته است كه در زندگی روزمره بسیار بازتر و اجتماعی تر شده و به طور طبیعی با دیگران ارتباط برقرار كنم. با تشکر از آن ، من توانستم با افراد بزرگی روبرو شوم و شرایط کاملاً غیر منتظره را تجربه کنم. برخی از این جلسات حتی به دوستی پایدار تبدیل شده اند.
دوست من جولیان چندی پیش مقاله مهمان نوشت تا به شما راهنمایی کند که در مورد نزدیکان محلی ، اعتماد به آنها و احتیاط سفر باشید.

امروز می خواهم نکاتی را در مورد چگونگی ملاقات با مردم و دوست داشتن در هنگام سفر به شما بیان کنم. قصد دارم به طور خاص 16 مورد را که در سفرهای مختلف آموخته ام ، لیست کنم.

1) تمام پیش تصورات خود را فراموش کنید
این بهترین توصیه ای است که می توانم به شما بدهم. بسیاری از افراد با تصورات بیشمار و دلایل دروغین ترک می کنند که نتوانستند کارهای خاصی انجام دهند. آنها خیلی پیر (یا خیلی جوان ، بیش از حد ترس ، و غیره) احساس می کنند تا سعی کنند این یا آن را انجام دهند.
من اغلب این جمله را شنیده ام:

"من هرگز به یک خوابگاه نمی روم زیرا پر از بچه های مهمانی 18 ساله است"

بسیاری از نکاتی که می خواهم در اینجا فهرست کنم شاید به نظر برسد که آنها برای جوانترهای شما در نظر گرفته شده اند ، اما من از آنها برای دوستان دوستی بین 18 تا 70 سال استفاده کردم! بنابراین مانعی مانند این در روابط دوستانه خود قرار ندهید. شما همیشه می توانید بدون توجه به سن ، چیزهایی را از هر کس که ملاقات می کنید بیاموزید. (دریغ نکنید که مقاله من را بخوانید ما هرگز برای مسافرت خیلی پیر نیستیم).

2) در خوابگاه جوانان بمانید
خوابگاه های جوانان هنگام مسافرت به تنهایی خوابگاه های جوانان بدون شک بهترین مکان برای دیدار با مردم است. من به شما اطمینان می دهم که آنها مملو از افراد در سنین بسیار متفاوت هستند. شما مطمئناً همیشه در وسط یک تور جهانی به عکس کوله پشتی جوان خواهید رسید (nan nan من در مورد من صحبت نمی کنم). اما همچنین می توانید خانواده هایی را انتخاب کنید که با بودجه کم سفر خود را برای سفر انجام دهند.

راز کوچکی که باید در مورد خوابگاه های جوانان به یاد داشته باشید این است که آنها اغلب اتاق های مجرد ارائه می دهند. به این ترتیب شما مانند یک هتل اقامت می کنید در حالی که از مزایای زندگی جامعه خاص برای خوابگاه های جوانان لذت می برید.
حال قبل از رزرو نیز باید کمی از قبل سؤال کنید. به یاد می آورم در سفر به دوبلین از طریق سایت HostelBookers رفتم تا ببینم مردم درباره این یا آن مکان چه فکر می کنند. خوابگاه که بهترین بررسی ها را دریافت کرد در مکانی بود که من هرگز حتی به آن مشکوک نبودم و جو واقعاً عالی بود. به طور کلی ، شما می توانید بررسی های بسیار مفصلی که به واقعیت صحیح است ، بیابید.

3) نیمکت نشینی
مسافرتهای تفریحی در اوکراین احتمالاً می دانید اگر مدتی مرا خوانده اید ، فقط به کوچسورفینگ قسم می خورم (نگاهی به مقاله من بیندازید).
ایده بسیار ساده است .؛ مردم در سراسر جهان خانه های خود را باز می کنند و اقامت "رایگان" ارائه می دهند. چرا کسی با این کار موافقت خواهد کرد؟ خوب برای بسیاری از مردم ، این راهی برای گسترش افق و ملاقات با افراد جدیدی است که عشق به سفر را به اشتراک می گذارند.
این فقط میزبانی رایگان نیست. مزیت صندلی های مسافرتی ملاقات با افراد محلی است که باعث می شود شما یک منطقه را کشف کنید و دیدگاه متفاوتی نسبت به آنچه که شما به عنوان یک "توریست ساده" می داشتید به شما پیشنهاد می دهد.
نیمکت نشینی خطرناک نیست ... حتی اگر زن باشید! من با دختران زیادی آشنا می شوم که کوچورفینگ را انجام می دهند و هرگز مشکلی نداشته اند. کاری که این دختران به انجام آنها عادت کرده اند فقط تماس با افرادی است که از مبل های قبلی خود نظرات مثبتی دریافت کرده اند.

4) از سرگرمی مورد علاقه خود برای دیدار با افراد استفاده کنید
سایتی مانند MeetUp می تواند ابزاری بسیار مناسب باشد. گروههای زیادی را تشکیل می دهید که در همان شور و شوق ، یک ورزش یا هر فعالیت دیگری شکل گرفته اند. بنابراین اگر از طرفداران کوه نوردی هستید ، به راحتی گروهی از افراد محلی را برای انجام این کار پیدا خواهید کرد. یکی از سریعترین راهها برای دیدار با افراد جدید ، به اشتراک گذاشتن همان اشتیاق است.

5) یک فعالیت جدید بیاموزید
سفر به تنهایی با گیتار اگر اشتیاقی برای اشتراک گذاری نداشته باشید چه می کنید؟ ترفند این است که یک فعالیت خاص برای منطقه ای که در آن قرار دارید را امتحان کنید.
می توانید دوره های زبان را طی کنید.
یاد بگیرید که گیتار Flamenco را بازی کنید.
غذاهای توسکانی را کشف کنید.
یا حتی کفشهای "رقص ceilidh" را بپوشید و یاد بگیرید که مانند اسکاتلندی مسیر را رها کنید.
نه تنها با افراد دیگری مانند شما ملاقات خواهید کرد بلکه تجربیات جدیدی را نیز آزمایش خواهید کرد. برای شروع ، به شما توصیه می کنم از راهنمای سفر خود استفاده کنید. سعی کنید ببینید منطقه ویژه ای که از آن بازدید می کنید خاص است و از اطراف خود بپرسید چه کسی ممکن است شما را آموزش دهد. سایت هایی مانند Craigslist به شما امکان می دهد بسته ای از تبلیغات محلی را که مربوط به افرادی است که می توانند به شما آموزش دهند یا به شما درس می دهند ، بیابید.

6) خزیدن میخانه
در Pub Crawl این توصیه برای جوانترین ما در نظر گرفته شده است. یک راه خوب برای دوستی سریع ، انجام یک Pub Crawl است. این شامل زنجیر زدن 4 یا 5 میله مختلف در همان شب در حالی که دوستان خود را با چند نوشیدنی دوست می کنید.

خوابگاه های جوانان (و برخی هتل ها) مکان های خوبی برای شروع تور بار هستند. شما اغلب اعلان های ارسال شده در پذیرش را مشاهده خواهید کرد.

7) در یک سفر سازمان یافته شرکت کنید
من شخصاً نسبت به سفرهای سازمان یافته نگرش نسبتاً کوبنده ای دارم ، اما در بعضی از کشورها مانند نپال بهره بردن از یک سفر سازمان یافته بسیار آسان تر است (طبق بازخوردهایی که من داشته ام ) مشارکت در این نوع اقامت "همه فراگیر" حتی اگر این کار شما نباشد ، مزایای بسیاری دارد. اصولاً خودتان را درگیر یك باند مسافرینی مثل خود می كنید ، بنابراین باید گفتگو را شروع كنید و دوستانه شروع كنید.

8) پیاده روی و تور رایگان
برای دوستی لازم نیست که مدت طولانی را ترک کنید. پیاده روی چند ساعت ممکن است کفایت کند. همه مکان های توریستی اشکال مختلف پیاده روی را ارائه می دهند. ثبت نام کنید و برای دیگران باز باشید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به محض صحبت نکردن راهنمای گفتگو ، مکالمه را شروع کنید. بیشتر افراد وقتی کار دیگری برای انجام یا مشاهده وجود ندارد ، برای بحث و گفتگو آزاد هستند. به یاد می آورم که در سفر به ایرلند ، تازه به دوبلین رسیده بودم. ساعت 10 صبح بود ، کیفم را روی پشتم داشتم و برای ملاقات با میزبانم Couchsurfing که در آن ساعت کار را تمام می کرد ، باید ساعت 6 عصر صبر کنم.
در خیابان دیدم که گروهی با علامت "تور آزاد" منتظر هستند ، فکر کردم چرا شرکت نمی کنم.
در پایان توانستم چیزهای زیادی راجع به تاریخ دوبلین و ایرلند بیاموزم ، اما همچنین با گروهی از آمریکایی ها آشنا شدم که شبها با آنها بیرون رفتم و با آنها هنوز هم امروز در آن قرار دارم. امروز یک دوستی زیبا.

9) رهبر شوید
یکی از اصول اساسی در روانشناسی انسان این است که مردم همیشه جذب افرادی می شوند که خود را به عنوان رهبر تحمیل می کنند. بنابراین به جای اینکه انتظار داشته باشید اتفاقاتی بیفتد ، آنها را تحریک کنید!
برای مثال ، بگذارید بگوییم که شما برای یک شام آرام در هتل هستید. به جای اینکه در تلویزیون گیر کرده باشید ، به سایر مشتریان یک نوشیدنی در شهر پیشنهاد دهید. یا حتی بهتر ، کارت بازی را به آنها پیشنهاد دهید. که ما را به دهمین نوک می رساند ...

10) عرشه کارت را بیاورید
بازی کارت در قطار بازی کارت یک ابزار باورنکردنی برای دوستان است. این یک راه عالی برای تفریح ​​و همراهی با شخصی است که شما فقط ملاقات کرده اید.
به عنوان مثال ، دسامبر گذشته با گروهی از سریلانکا در یک قطار طولانی با قطار از طریق هند دیدار کردم. این برای من کافی بود که قوانین بازی "شمع گه" را به آنها یاد بدهم تا بعد از پنج دقیقه بتوانید مردم را در تمام واگن فریاد بزنید.

"شمع گول! "

[toggle style = "بسته" عنوان = "اینجا را کلیک کنید تا قوانین بازی Pile of Shit را بخوانید"] خوب چون من جدی هستم خوب شما را به قانون بازی می گذارم (متشکرم ، تشویق ، لطفا متوقف شوید):
توزیع
با 3 بازیکن ، پادشاهان ، خانمها ، نوکرها را کنار می گذاریم.
به 4 بازیکن ، 2 را اضافه می کنیم.
با 5 بازیکن ، 2 و 3 و غیره.
کارتهایی که از این رو جدا شده اند به بازیکنان داده می شود. سپس هر کدام 4 کارت دارند.
بقیه کارتها ، شمع گوز ، در وسط جدول قرار دارند.

RULE OF GAME
بازیکن با ملکه قلب شروع به بازی می کند. هر بازیکن کارت مورد نظر خود را در سمت چپ به همسایه خود منتقل می کند.
هنگامی که یک بازیکن 4 کارت در همان رده دارد ، باید به تیر دروازه برخورد کند ، اما باید مواظب باشد که همه بازیکنان دیگر 4 کارت در دست داشته باشند. اگر چنین باشد ، آخرین بازیکنی که به آن ضربه زده است باید کارت اول را در عرشه بگیرد. اگر یکی از بازیکنان فقط 3 کارت داشته باشد ، یا اگر هیچ بازیکنی 4 کارت یکسان نداشته باشد ، بازیکنی که ضربه زده است اولین کارت اول را از روی گله می گیرد.

بازی هفت نفره است: بازیکن با استفاده از شمع و وسایل بازی پوندی از گله های خود را (کارت هایی که او برداشت) را پس می دهد.
بازیکنانی که 4 کارت یکسان ندارند همچنان به بازی خود ادامه می دهند. وقتی همه مربع دارند ، به کارتها رسیدگی می شود.

بازی با تصمیم بازیکنان به پایان می رسد.

شمارش نقاط
در پایان بازی ، هر کس تعداد پوندهای گله ای را که برداشت کرده ، حساب می کند. Aces به ارزش 100 کیلوگرم ، 2 ارزش 2 کیلوگرم ، 3 ارزش 3 کیلوگرم و غیره است.
بازیکن با کمترین امتیاز برنده بازی است. [/ تغییر]

11) از دیگران سؤال کنید
ترس از تمسخر نیز تکنیک مناسبی برای دیدار با افراد است. هنگام گشت و گذار ، حتماً از غریبه ها راهنمایی بخواهید و درمورد کارهایی که در محله انجام می شود ، مشاوره بخواهید. حتی لازم نیست که برای صحبت با یک غریبه گم شوید. من اغلب سؤال می کنم حتی اگر جواب را قبلاً می دانم. دروغ نیست ، فقط بهانه ای برای شروع گفتگو است.

12) به دیگران علاقه مند باشید
این را بدانید ... مردم دوست دارند در مورد آنها صحبت کنند. همه ما به طور ناخودآگاه کمی خودخواه هستیم و فقط یک چیز را انتظار داریم که درباره ما صحبت کند. بنابراین آن را به نفع خود تبدیل کنید. بعد از شروع مکالمه با شخصی ، اغلب سؤالاتی مثل پایان از او می پرسم

"در کدام کشور قبلاً سفر کرده اید؟ "،
"مقصد مورد علاقه شما چیست؟ "،
"جالب اینجاست؟ "،
"آیا شما در تعطیلات هستید یا در روزهای شنبه؟" "
یا به عبارت ساده تر "شما از کجا هستید؟" "

قبل از سفر ، همچنین کتاب "چگونه می توان دوست و دیگران را تحت تأثیر قرار داد" اثر دیل کارنگی بخوانید. برای من ، این بهترین کتابی است که تاکنون در مورد پویایی اجتماعی خوانده ام. این به شما کمک می کند تا مکالمه معمولی را به یک دوستی پایدار تبدیل کنید.

13) برای تجربیات جدید باز باشید
تجربه چتر نجات جدید اگر فقط توصیه های یک راهنما را رعایت کنید ، می توانید خود را به سرعت درگیر فعالیت های بسیار توریستی کنید. به همین دلیل است که من یک چیز خیلی ساده را برای شما توصیه می کنم ... هر بار که دوست جدیدی را برقرار کردید ، به تمام خروجی ها (بدون خطر) که به شما پیشنهاد می دهد ، بله بگویید (من در این مقاله از "قدرت گفتن بله" صحبت می کنم ")
من به مرور زمان آموخته ام که شما هرگز نمی توانید یک تجربه در حال تغییر زندگی برنامه ریزی کنید. گاهی اوقات عاقل ترین گزاره می تواند یک ماجراجویی فراموش نشدنی باشد.
به عنوان مثال ، زمانی که من در کورک بودم ، با یک دختر آلمانی صحبت کردم که برای اولین بار در دوبلین ملاقات کردم. او پیشنهاد کرد که در یک سفر چهار روزه از طریق ایرلند غربی به من و دو دوست اتریشی بپیوندید. حتی با وجود اینکه اصلاً آنها را نمی شناختم ، موافقت کردم که به آنها بپیوندم ، به ماشین آنها پریدم و با آنها بهترین زمان وقت خود را در ایرلند داشتم. به صخره های موهر صعود کردیم ، یک شب عالی در دینگل برگزار کردیم و حتی برای بخشی از سفر یک اسب بخار سوئدی را استخدام کردیم. این یک تجربه عالی بود که هرگز در یک راهنما پیدا نمی کردم.

14) همیشه یک مداد و کاغذ با خود حمل کنید
همیشه یک مداد و کاغذ با خود حمل کنید. یا تلفنی که می توانید از آن یادداشت بگیرید. این ابزار بسیار ساده همچنین می تواند به شما در تبدیل یک گفتگوی ساده به دوستی واقعی کمک کند. مخصوصاً اگر علایق مشترکی با هم داشته باشید. اگر کسی را دوست دارید ، بهانه ای برای بدست آوردن اطلاعات تماس آنها پیدا کنید. به او بگویید که به عنوان مثال به اطلاعات در مورد منطقه مبداء خود نیاز دارید. حتی می توانید از او بخواهید که شما را به مکان های موردعلاقه خود برساند.

15) یک حساب Facebook ایجاد کنید (و از آن استفاده کنید!)
فیس بوک بهترین راه برای برقراری ارتباط با دوستان است. می توانید مانند پست های آنها به آنها ایمیل ارسال کنید یا درمورد آنچه انجام می دهند اظهار نظر کنید. از نظر من به من این امکان را می دهد تا با افرادی که ملاقات کرده ام در ارتباط باشم. که ما را به سمت نوک شماره 13 برگرداند. اگر به زندگی شخصی علاقه دارید ، ما به شما هم علاقه مند خواهیم بود.
من شخصاً دوست دارم از اساسنامه خود برای اعلام سفرهایم برای روزهای آینده استفاده کنم. من اغلب از افرادی که زندگی می کنند و یا به مکانهایی که قصد رفتن به آنها را دارند سفر می کنم. این فرصت حتی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن لحظات با کسی می دهد.

16) هنگام مسافرت به تنهایی ، مراقب باشید!
باشه ، من فقط نکاتی را برای شما تعریف کردم تا در مسافرت به دوستان خود کمک کنید. مطمئناً برخی به شما کمک می کنند تا از منطقه راحتی خود باز و خارج شوید. با این حال ، من هنوز هم یک توصیه برای ارائه به شما دارم ...

مغز خود را کار کنید!
اکثر مردم بسیار دوستانه و پر از اهداف خوب هستند. با این حال ، برخی همیشه سعی می کنند به طریقی یا دیگری به شما آسیب برساند. در هر صورت ، قضاوت انتقادی کنید. ایمنی شخصی شما از هر نکته دیگری که در بالا توضیح داده شد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است. هرگز خود را در معرض خطر قرار ندهید. و همیشه از روده خود پیروی کنید. مخصوصاً وقتی تنها سفر می کنی

آخرین چیزها ...
بنابراین این یک مقاله نسبتاً طولانی در مورد چگونگی ایجاد دوستی در هنگام سفر به تنهایی است اما می دانم که بسیاری از شما ایده های خود را دارید.
بنابراین دوست دارم تکنیکهای شما را برای ملاقات با افراد هنگام مسافرت بشنوم. بنابراین احساس رایگان کنید تا نکات و ترفندهای خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!
سرانجام ، می خواهم این جمله را از ویلیام ییتز نقل كنم:

"هیچ غریبه ای نیست ، فقط دوستانی که هنوز آنها را ملاقات نکرده اید"

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 267 تاريخ : جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 16:32

من می خواستم برنامه هایی را که می تواند در طول سفر برای شما مفید باشد ، در اینجا گروه بندی کنم. من بعضی ها را استفاده می کنم ، بعضی دیگر کمتر یا اصلاً.
به هر حال همیشه خوب است بدانیم که آنها وجود دارند.
من این برنامه های موبایل را بر اساس طبقه بندی گروه بندی کرده ام:

ملزومات
قبل از ترک
مبدل ارز
مسکن
واژگان
پروازها
بهداشت و ایمنی
حمل و نقل و نقشه ها
راهنماها
عکس و فیلم
از اظهار نظر خود در مورد هر یک از این برنامه های سفر دریغ نکنید!

بیشتر این برنامه ها در دستگاه های اپل و اندرویدی موجود است. بنابراین دریغ نکنید که AppStore و Google Play را جستجو کنید.

همچنین می خواهم به این نکته اشاره کنم که این برنامه های مسافرتی با تلفن مسافرتی سامسونگ GT-B2710 سازگار نیستند که من در این مقاله به آنها می پردازم.

Budgi برنامه را برای مدیریت کامل بودجه سفر خود تنظیم کنید
برنامه سفر Budgi بنابراین اگر چند سال است که ماجراهای من را دنبال می کنید ، احتمالاً می دانید این برنامه که به تازگی منتشر شده است!
Budgi برنامه ای است که من با همکاری الکس دی ویزه تصور کردم. این برنامه توسط خوانندگان وبلاگ های ما به مبلغ 10،000 یورو پشتیبانی شد! اگر می خواهید جزئیات پروژه را بدانید ، شما را به این مقاله ارجاع می دهم.

Budgi برای مدیریت بودجه خود از A تا Z استفاده می شود و گزینه های زیادی را ارائه می دهد که هر روز در طول سفرهای شما مفید خواهد بود:

نظارت بر تحول بودجه خود را
تبدیل خودکار ارز محلی به یورو (یا موارد دیگر) برای یافتن آسان تر ،
دسته های از پیش تنظیم نشده ...
می توانید میانگین هزینه سایر مسافرانی را که در همان کشور حضور دارند ، دریابید
به طور خلاصه این برنامه در حال پاره شدن است و ما واقعاً به همه چیز فکر کرده ایم (یک سال است که در طول سفرهایمان آن را آزمایش می کنیم)!
این برنامه رایگان نیست ، اما پول جمع آوری شده آن را بهبود می بخشد و آن را در اندروید عرضه می کند زیرا در حال حاضر فقط در App Store است.

Budgi را می توانید از اینجا بارگیری کنید

ملزومات
چهره
بهترین راه برای ارتباط ماندن با دوستان هنگام رفتن.
برنامه تلفن همراه فیس بوک امکان ارتباط با شما و به اشتراک گذاری اطلاعات را آسان می کند.
و اگر هم سبک "پرماجرا" باشید ، سفرهای شما را نیز ردیابی می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

توییتر
برنامه سفر تلفن همراه توییتر همه چیزهایی که اکنون اتفاق می افتد را کشف کنید ، در هر نقطه از جهان با برنامه رسمی توییتر برای iPhone و Android.

راستی یک برنامه تلفن همراه عالی برای به روز نگه داشتن آنچه که در آنجا می روید سفر می کنید. اطلاعات بیشتر در اینجا

اسکیپ
برنامه تلفن هوشمند Skype با استفاده از Skype در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ، می توانید تماس بگیرید ، تماس بگیرید یا پیام های فوری را با شخص مورد نظر خود ارسال کنید ، در هر کجای جهان باشد.
من حتی مجبور شدم این برنامه را روی رایانه والدین خود نصب کنم تا در ارتباط با آنها باشم! اطلاعات بیشتر در اینجا

یافتن فای
یاب برنامه سفر Wifi با تشکر از این برنامه سفر ، شما قادر خواهید بود هنگام حرکت ، نقاط دسترسی Wi-Fi (پولی یا رایگان) را به سرعت و به راحتی پیدا کنید.
اگر اغلب به اندازه کافی از اینترنت استفاده می کنید ، این برنامه عالی است! از طرف منفی بسیار مراقب باشید ، زیرا این برنامه باتری زیادی مصرف می کند! اطلاعات بیشتر در اینجا

WHATSAPP
whatsapp sms Application این نرم افزار بسیار عالی است. این امکان را به شما می دهد تا پیام های متنی رایگان را از طریق وای فای برای همه افرادی که در دفترچه تماس با شما استفاده می کنند ارسال کنید. صرفنظر از شماره تلفن همراه آنها واقعاً عالی است برای تماس با افرادی که با آنها ملاقات می کنید. اطلاعات بیشتر در اینجا

قبل از ترک
بسته ساده
برنامه های سفر ساده بسته بندی کنید این برنامه لیستی از تجهیزات ضروری را برای سفرهای شما ارائه می دهد تا به شما در تهیه کیسه های خود قبل از عزیمت کمک کند.
اگر مثل من کمی خوش بین هستید ، به نظر می رسد بسیار مفید است!
اطلاعات بیشتر در اینجا

نکات سفر 101
travel-tips- 101 این برنامه سفر یک راهنمای واقعی بقا برای سفر ایمن و سالم ماندن است!
برای مشورت وقتی مشکلی ندارید که وقت دیگری را یاد بگیرید و هنگام یادگیری رفلکس های خوب ، زمان را نیز انجام دهید.

اطلاعات بیشتر در اینجا

آن را امتحان کنید
سفر به سفر این سازمان دهنده سفر همه برنامه های مفید سفر خود را در تلفن همراه خود در هر کجا که قصد دارید انجام دهید اضافه می کند.
خیلی جالب است اما من فقط چند بار از آن استفاده کردم. جلسات سفر به شما امکان می دهد معاملات بهتری پیدا کنید! اطلاعات بیشتر در اینجا

نکات و TRIP
نکات و برنامه سفر این برنامه سفر یک دفترچه واقعی است که در آن می توانید تمام برداشت های سفر خود را بنویسید و توصیه هایی را از کاربران در سراسر جهان پیدا کنید.
من از آن برای یادداشت برداری برای مقالات بعدی استفاده می کنم ، یا شماره تلفن یا فیس بوک افرادی را که با آنها ملاقات می کنم بنویسم.
اطلاعات بیشتر در اینجا

مبدل ارز
XE
برنامه مبدل Xe شما می توانید بیش از 180 ارز را با مبدل XE.com XE تبدیل کنید - حتی یک رتبه مرتب از بهترین ارزها ارائه می دهد.
این برنامه سفر می تواند برای ایجاد تغییرات در مناسب ترین زمان بسیار مفید باشد!

اطلاعات بیشتر در اینجا

مسکن
HOSTEL WORLD
برنامه میزبان جهانی یک اتاق را در یکی از 23000 خوابگاه و املاک ذکر شده در بیش از 6000 مقصد گردشگری در سراسر جهان جستجو و رزرو کنید.
همیشه این برنامه مفید است که بدون گذراندن ساعت از جستجو در خیابان ها ، خوابگاه های اطراف خود را پیدا کنید.
اطلاعات بیشتر در اینجا

کتابخانه HOSTEL
میزبانی وب رزرو برنامه سفر کمی شبیه به برنامه درست قبل.
می توانید در بیش از 200،000 هتل و خوابگاه در سراسر جهان پیدا و رزرو کنید.

AIR BNB
برنامه سفر Airbnb این یک سایت اجتماعی است که به شما امکان می دهد برای استقبال از مسافران با افرادی که دارای فضای خانه هستند تماس برقرار کنید.
یک گزینه جایگزین ارزان برای خوابگاه ها و هتل ها.

اطلاعات بیشتر در اینجا

واژگان
ITRANSLATE
itranslateI من به طور مرتب از این برنامه استفاده می کنم وقتی که در مورد یک جمله انگلیسی که می خواهم بنویسم شک دارم.
شما قادر خواهید بود کلمات ، اصطلاحات و حتی جملات کامل را به 52 زبان مختلف ترجمه کنید.
اطلاعات بیشتر در اینجا

راهنماهای زبان نامزد جهانی
عشایر جهان مجموعه ای از ملزومات سفر را در بیش از 25 زبان شامل اسپانیایی ، آلمانی ، فرانسوی ، هندی و بیشتر بیاموزید.
همیشه خوب است که چند زبان در مورد زبان کشوری که بازدید می کنید بدانید.

اطلاعات بیشتر در اینجا

لنز WORD
برنامه های سفر با لنزهای جهان بلافاصله با گرفتن عکس با تلفن خود کلمات یا عبارات نوشته شده را ترجمه کنید!
این برنامه کاملاً شبیه برنامه قبلی است.

Android: در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
اپل: یا اینجا

پروازها
کایاک
برنامه سرقت cayaking این همان برنامه Liligo است به جز اینکه کمی بهتر شناخته شده است.
شما قادر خواهید بود به لطف یک رابط خوب و بسیار بصری ، به سرعت پرواز را با بهترین قیمتها پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در اینجا

راهنماها
اندروید TRIPADVISOR
مشاور سفر برنامه برنامه سفر این برنامه به شما امکان می دهد تا در مکان هایی که بازدید می کنید اطلاعات زیادی داشته باشید.
برای مسافرت یا آخر هفته بسیار کاربردی است. این بررسی ها ایده ای را در مورد مکانهای رستوران و فعالیتها کشف می کنند

اطلاعات بیشتر در اینجا

TRIPWOLF
گرگ سفر تنها برنامه کاربردی است که به شما کمک می کند تا از بهترین راهنماهای کاغذی به آگاه ترین مشاوره دسترسی پیدا کنید. همه اینها در یک برنامه کوچک و بسیار خوب طراحی شده است.
من در سفر به جنوب هند چند بار از آن استفاده کردم.

اطلاعات بیشتر در اینجا

GOBI
برنامه GobiThis ارائه می دهد انواع فعالیت های سرگرم کننده در هر کجا که هستید. در تعطیلات در آن طرف جهان یا در نزدیکی شما برای آخر هفته.
من شخصاً هرگز از آن استفاده نکرده ام اما دوستانی دارم که تأیید کرده اند که بسیار کاربردی است.

اطلاعات بیشتر در اینجا

راهنماهای ROUGH
راهنماهای خشن این برنامه لیست بهترین عکاسان مسافر را لیست می کند. جشنواره های باورنکردنی ، جشن های سنتی ، گوشه های آسمانی ، افراد در محل کار یا داشتن تفریح ​​، آثار و معماری باورنکردنی.
هدف آنها نشان دادن بالاتر از همه ، غنای و زیبایی دنیای ما است.

اطلاعات بیشتر در اینجا

حمل و نقل و نقشه ها
مترو
این برنامه به شما کمک می کند تا در سیستم های حمل و نقل بیش از 400 شهر در سراسر جهان راه خود را پیدا کنید.
از دیدن تعداد چشمگیر برنامه های موجود شگفت زده شدم.

اطلاعات بیشتر در اینجا

HOP STOP
hotspot این برنامه به شما اطلاعات دقیق می دهد تا شما را راهنمایی کند.
این که آیا شما با اتوبوس ، مترو ، تاکسی یا پیاده رو هستید ، این برنامه به شما کمک می کند با خیال راحت وارد شوید.

اطلاعات بیشتر در اینجا

نقشه گوگل
برنامه های سفر Google+ نقشه تلفن همراه برنامه نقشه Google به شما امکان می دهد خود را متمرکز کنید حتی اگر به لطف سیستم یادآوری برنامه ها و مسیرهایی که می خواهید ، به اینترنت متصل نیستید.
بسیار مفید است

سلامتی و ایمنی
سفارشی و فرهنگ جهانی
فرهنگ سفارشی جهانی این برنامه برای هر مسافر خوب ضروری است.
این آداب و رسوم و اطلاعات مختلفی را درمورد فرهنگ بیش از 165 کشور مختلف ذکر کرده است.

اطلاعات بیشتر در اینجا

سفر اضطراری
فوریت های مسافرتی سریعاً شماره تلفنهای اضطراری را از سراسر دنیا پیدا کنید تا با آمبولانس ، پلیس ، مرکز کنترل سم ، سفارت ، بیمارستان ، خط تلفن انگلیسی انگلیسی و سایر موارد تماس بگیرید.
همیشه در تلفن خود بسیار مفید است ...

اطلاعات بیشتر در اینجا

LITE AIRID AID
کمک های اولیه سفر این کتابچه راهنمای کمکهای اولیه است که متداول ترین اعمال را ذکر کرده و دستورالعمل های صوتی را برای انجام آنها ارائه می دهد.
من اغلب از توصیه های ارائه شده توسط این برنامه برای درمان زخم های جزئی در طول سفرهای خود استفاده کرده ام!

اطلاعات بیشتر در اینجا

عکس و فیلم
اینستاگرام
برنامه سفر اینستاگرام من هر روز از اینستاگرام استفاده می کنم (در Android و IOS موجود است) برای ارسال عکس از سفرهایم در صفحه فیس بوک من. این برنامه واقعا عالی است اینستاگرام لحظات روزمره را به آثار هنری تبدیل می کند. از میان چندین جلوه فیلتر یا یک شیب تغییر استفاده کنید تا به عکس های تلفن همراه خود نوع دیگری بدهید.

متر نور
نور سنج میزان نوردهی را کنترل کنید ، سرعت شاتر ، دیافراگم را اندازه بگیرید و یاد بگیرید که چگونه حساسیت فیلم را پیکربندی کنید.
من از دوربینم خیلی استفاده نمی کنم ، اما تصور می کنم برای یک عاشق عکس می تواند بسیار مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در اینجا

ابزارهای زمینه
Fields tool یک برنامه آسان برای محاسبه عمق میدان برای عکاسانی که از تنظیمات دستی استفاده می کنند.
با چند کلید می توانید به سرعت و بیش از حد و سطح وضوح آن را محاسبه کنید ، همه در یک صفحه قرار دارند.

اطلاعات بیشتر در اینجا

برنامه سفر برای اضافه کردن؟
اگر برنامه سفر رایگان دارید که دوست دارید از آن استفاده کنید ، در نظرات زیر در مورد آن صحبت کنید و شاید من بتوانم آن را به این لیست اضافه کنم.

 

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 221 تاريخ : جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 16:28

دلیل اصلی سفر من به ژاپن دستیابی به این کشور با استفاده از یکی از معروف ترین راه آهن های جهان (یا حداقل رسیدن به حد ممکن به آنجا) بود.

احتمالاً شما از طولانی ترین خط قطار ترابری در جهان شنیده اید ، که مسکو را تقریباً با 3300 کیلومتر به ولادی وستوک متصل می کند. این جاده طولانی که ما را در هفت منطقه زمانی طی می کند ، یک هفته کامل طول می کشد.
من 18 روز را در خواب رویای خود در #EnTranssib سپری کردم. من آنقدر در جاده یاد گرفتم که تصمیم گرفتم هر آنچه را یاد گرفتم با شما در میان بگذارم.
این مقاله حاوی چند جزئیات است که امیدوارم به شما در آماده سازی سفر خود کمک کند. و اگر سؤال دیگری دارید ، احساس راحتی کنید که آنها را در نظرات بگذارید. من تمام تلاش خود را برای پاسخ به آنها خواهم کرد.

بنابراین اگر به انگلیسی صحبت می کنید از وب سایت Seat61 مشورت نکنید ، اطلاعات زیادی را در آنجا خواهید یافت!
خوب ، دیگر پروردگارا ، در اینجا نکات و توصیه های من برای سفر به ماوراء سیبری و ترانس مونوگلیای ماوراء بنام!

Transsmongolien
خلاصه
راه آهن ترانس سیبری قطار نیست
فکر می کنم قبل از جزئیات جزئیات آماده سازی ، چند نکته را روشن کنیم.
قطار ترانس سیبری قطار بی نظیری نیست! این نامی است که به راه‌آهن داده شده است که از روسیه عبور می کند (از مسکو تا ولادیووستوک)
مورخمغول مسکو و پکن (از طریق مغولستان) را به هم متصل می کند و فرستنده متصل به همان شهرها بدون عبور از مغولستان وصل می شود

برای اینکه تصویری به شما بدهیم ، تصور می کنیم خط Trans-Siberian خط TGV است که پاریس و مارسی را به هم متصل می کند.

اگر بلیط پاریس - مارسی خریداری می کنید ، می توانید از پاریس به مارسی برسید. اما شما نمی توانید به لیون بروید ، به شهر بروید و شب را در آنجا بگذرانید تا روز بعد با همان بلیط قطار را طی کنید!
اگر می خواهید به لیون سفر کنید ، باید بلیط پاریس - لیون و سپس لیون مارسی را خریداری کنید.

با راه‌آهن ترانس سیبری دقیقاً یکسان است! به همین دلیل تعیین مسیر شما مهم است.

برنامه های سفر
همانطور که قبلاً گفتم ، مهم است که برنامه سفر خود را تعریف کنید تا بعدا بتوانید بلیط خود را رزرو کنید. منظورم از "تعریف مسیر شما" برای تعریف توقف است.

در اینجا توقف های جالب مختلف وجود دارد:
مسکو - Kazan - Ekaterinburg - Omsk - Novosibirsk - Krasnoyarsk - Irkutsk and Lake Baikal - Ulan-Ude - Ulan - Bator - پکن
اینجا مسیری است که من دنبال کردم:
مسکو- اومسک (1 شب) - ایرکوتسک و دریاچه بایکال (2 شب) - اولان-اود (2 شب) - اولان-باتور (4 شب) - پکن

سفر با قطار ترانس سیبری
سفر من 18 روز و 7 روز را در قطار گذراندم (وقتی زمان صرف شده را به هم می چسبانیم).

ویزا طبق مسیر
پس از تعیین برنامه سفر خود ، باید مرحله VISA را طی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید: برای ورود به چین و روسیه ، باید رزرو بلیط هواپیمایی خود را تأیید کنید. من نحوه تهیه این مقاله را در این مقاله توضیح می دهم.

در اینجا مختصراً برای اتباع فرانسوی آورده شده است:

ویزا برای روسیه
من یک مقاله کامل درباره نحوه دریافت ویزای روسی خود به صورت آنلاین و سریع نوشتم. این همچنین اقتصادی ترین راه است!
همیشه می توانید از طریق ارائه دهنده ای مراقبت کنید که همه چیز را برای شما مراقبت کند ، اما این هزینه بین 150 تا 250 یورو برای شما هزینه خواهد شد ... مبلغی که هنگام مسافرت می توانستید برای چیز دیگری استفاده کنید!

ویزا برای MONGOLIA
پس از معافیت اتباع 42 کشور از جمله فرانسه ، از ویزای کمتر از 30 روز برای گردشگران و مسافران تجاری در سال 2014 و 2015 ، دولت مغولستان تصمیم گرفته است که مجوز ویزا را از اول دوباره اعاده کند. ژانویه 2016…
شما می توانید ویزای خود را از قبل از سفارت مغولستان در فرانسه یا در طول سفر خود از یک آژانس مرزی تهیه کنید (اما در این صورت لازم است تا زمانی که ویزای خود را دریافت کنید ، برنامه ریزی کنید تا چند روز در آنجا بمانید).

ویزا برای چین
بنابراین برای ویزای چینی ، این کار را مستقیماً در سفارت چین در مغولستان در اولانبااتار پایتخت انجام دادم.
(اگر می خواهید این کار را از قبل از فرانسه انجام دهید ، من یک مقاله کامل را در اینجا نوشتم.)

سفارت فقط از دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه از ساعت 9:30 صبح تا 12 بعد از ظهر باز است.

لیست اسناد ارائه شده برای اخذ ویزاهای چینی:
معمولاً باید یک هفته پس از تشکیل پرونده صبر کنید. 5 روز داشتم

فرم ورود A
یک فرم ورودی اضافی B (می توانید این فرم ها را در سفارت بیابید یا اینجا چاپ کنید)
رزرو هتل
یک عکس
بلیط های ورود و خروج از کشور (شما می توانید بدون پرداخت هزینه بلیط خود از آنها تهیه کنید ، من در این مقاله توضیح می دهم: چگونه می توان پرواز را برای درخواست ویزا رزرو کرد بدون اینکه هزینه بلیط خود را پرداخت کنید!)
نامه دعوت از یک چینی یا مقیم چین با رونوشت عکس از گذرنامه یا ویزای اقامت خود (اگر در چین هیچ دوست ندارید ، در این صورت به رزرو هتل در چین نیاز دارید ، لطفاً به این موارد مراجعه کنید. مقاله ای را که قبلاً نقل کردم ، توضیح می دهد که چگونه این کار را انجام دهید).
آدرس سفارت چین:
جعبه CPO 672 Zaluuchuudyn Urgun Chuluu 5 Ulaanbaatar Mongolia (نقشه).
قیمت: 30 دلار (USD)
وب سایت سفارت: http://mn.china-embassy.org/eng
بلیط راه آهن ترانس سیبری
خرید بلیط ترنسایر در سایت
از طرف من ، بلیطهایم را مستقیماً در محل در یکی از ایستگاههای بزرگ مسکو خریداری کردم! این تقریبا اقتصادی ترین گزینه است. مسیر من حدود 300 یورو هزینه داشت.
به خاطر داشته باشید که تعداد محدودی بلیط وجود دارد (مثل بلیط قطار در فرانسه) و آژانس های مسافرتی ترتیب خرید بلیط را از قبل (در صورت موجود بودن در پیشخوان های ایستگاه) می دهند. تا آنها را با قیمت بیشتری به گردشگران بفروشند. برای اطمینان از یافتن بلیط های مربوط به برنامه سفر خود ، باید در فصلی کم (بین سپتامبر و آوریل) سفر کنید یا صندلی های خود را از قبل رزرو کنید.

مسکو ترانس سیبری
خرید کتاب آنلاین
در زمان سفر (حدود سال 2014) ، مجبور شدم در وب سایت های مختلف شبیه سازی را انجام دهم ، یادداشت های قطار را بنویسم ، آنها را به سیریلیک ترجمه کنم ، سپس با کاغذ کوچک خود را به ایستگاه بروم تا با دعا مکان های خود را رزرو کنم. به طوری که آنها همیشه در دسترس هستند ...

امروز این روند بسیار ساده تر است زیرا کافی است به وب سایت رسمی راه آهن انگلیسی روسیه بروید. شما می توانید بلیط های خود را تا 60 روز قبل خریداری کنید. فراموش نکنید که جعبه ها را انتخاب کنید تا بیمه بتواند با کارت اعتباری پرداخت کند.
پس از آن بلیط های الکترونیکی خود را چاپ کنید یا آنها را در تلفن هوشمند خود بارگیری کنید!

دانستن
زمان قطار: زمان قطار اکنون به وقت محلی است و دیگر در زمان مسکو نیست مانند قبل از سال 2018.
ایستگاه ورود و عزیمت: مثلاً مسکو ایستگاه های زیادی دارد. خوشبختانه ، آنها دور از هم نیستند ، اما به یاد داشته باشید که ایستگاه های عزیمت و ورود را برای جلوگیری از تاخیر توجه کنید.
جعبه "ورق" یا "ورق / پارچه" را بررسی کنید: ورق ها فقط با هزینه اضافی در دسترس هستند. خوشبختانه ، اگر چک کردن جعبه را فراموش کرده اید ، هنوز می توانید آنها را در قطار خریداری کنید.
مکان در قطار: همه صندلی ها به طور مساوی ایجاد نشده اند ، اما بعداً جزئیات آن را خواهیم دید.
کلاس و صندلی های آن را انتخاب کنید
با طی کردن قطار Trans-Siberian ، شما بین سه کلاس (اول "واگن spalny" ، دوم "کوپه" و سوم "platzkartny") این انتخاب را دارید.
خلاصه اینکه کلاس اول شامل یک کابین خصوصی برای دو نفر است ، کلاس دوم شامل یک کابین برای چهار و کلاس سوم یک واگن باز با ده ها تخت (مانند خوابگاه) است. کلاس سوم به فضاهای شش اسکله (بدون درب) و همچنین تختخواب های موجود در راهرو تقسیم می شود.
می خواستم وقت خود را با افراد محلی در میان بگذارم. در نتیجه ، کلاس اول واقعاً مورد توجه من قرار نگرفت زیرا عموماً پر از گردشگر است و شما را از بقیه مسافران جدا می کند. این واقعیت را که در مقایسه با مزایایی که ارائه می دهد ، گران نیست.

همانطور که می دانید بلیطهای خود را چند روز قبل از عزیمت خود رزرو کردم ، ناگهان فقط تختخوابهای بلند وجود داشت ، در انتهای واگن ، در دسترس بود ... اما سلام ، من قبلاً مسافرت کردم به طور خودجوش و نکته اصلی رسیدن به مقصد است.

در صورت امکان ، پایین ترین رختخواب را بگیرید. اگر به عنوان زوج در حال مسافرت هستید ، از یک تختخواب کم و یک تختخواب بلند استفاده کنید. به این ترتیب ، فرد دارای تختخواب بالایی می تواند برای استراحت در تختخواب پایینی قرار بگیرد و تنها هنگام رفتن به خواب برود. البته من با افراد در تختخوابهای زیر آشنا شدم و آنها به من اجازه دادند که روی تخت آنها بنشینم و حتی سفره خود را برای صرف وعده های غذایی با من به اشتراک بگذارم ، اما شما سریع احساس می کنید که آنها را تنها بگذارید. آنها می خواهند بخوابند همچنین بخاطر داشته باشید که نردبانی برای دسترسی به بالای صندوقچه وجود ندارد.

بین مسکو و Omsk / Irkutsk در کلاس سوم بودم. قرار نیست دروغ بگوییم ، تختخوابهای بلند بسیار کوچکتر از کلاس دوم است. نشستن در آنجا غیرممکن است. یا می خوانید ، می خوابید ، یا موسیقی گوش می دهید. اما حتی آن ، بعد از مدتی بسیار ناراحت کننده می شود ، زیرا حرکت غیرممکن است.

کلاس سوم در ماوراء سیبری
بلیط های کلاس دوم را برای مسیر Irkutsk (روسیه) - Ulaanbaatar (مغولستان) گرفتم. من کابین خود را با دو مسافر دیگر به اشتراک گذاشتم (کلاس سوم برای این سفر موجود نیست).
طبقه دوم با کابین های بسته حریم خصوصی زیادی را ارائه می دهد ، اما این بدان معنی نیست که راحت تر باشد. کابینم را با یک زوج جوان مغولی که در حال ملاقات با خانواده بودند به اشتراک گذاشتم. این افراد یخچال را به شما برگرداندند (بله شما آن را درست می خوانید ، یخچال!) یک مایکروویو و سایر تجهیزات دیگر در داخل کابین. جایی باقی نمانده است.

کلاس دوم در قاره بین المللی
من بلیط سفر به عنوان کلاس سوم را برای سفر از Ulan Bator به پکن به فروش رسانده ام. در واقع ، اصلاً شبیه کلاس سوم نبود. این کابینهای کلاس دوم برای چهار نفر بود. این واقعا عالی بود حتی اگر بعضی اوقات خیلی گرم بود.

نکاتی در مورد انتخاب تختخواب سفری
بسیاری از افراد توصیه می کنند از رزرو تختخواب در کنار راهرو ، خودداری کنند ، زیرا آنها حریم شخصی کمتری را ارائه می دهند و افراد بدون توقف جلوی آن می روند. اگر شما به تنهایی سفر می کنید ، من هم تمایل دارم که موافقم.

اصولاً تختخواب های جانبی دارای صندلی پایینی و صندلی بالایی است. نیمکت پایین را می توان به دو صندلی و یک جدول برای استراحت در طول روز تبدیل کرد. این برای شخص صاحب تختخواب خوب است زیرا می تواند بیاید و بنشیند ، اما این بدان معنی است که مانع استراحت شخص پایین در تختخواب خود می شود. در اصل ، شما باید در مورد زمانی که می خواهید بخوابید موافقت کنید. اگر به عنوان زوج در حال مسافرت هستید ، این گزینه به شما امکان می دهد که میز و دو صندلی خود را برای نشستن در اختیار داشته باشید. هنگامی که شما یکدیگر را می شناسید ، راحت تر می توان در مورد زمان خواب به توافق رسیدید و اگر یکی بخواهد بخوابد و دیگری نشسته باشد ، می توانید تخت را تعویض کنید.
از طرف دیگر ، در انتهای واگن ، در کنار توالت ها ، از تختخواب های جانبی جلوگیری می شود. مسافران همه وقت از کنارشان می گذرند و هر بار که در را باز می کنند ، روی صندلی ها می کوبد. علاوه بر این ، مردم درست در کنار توالت سیگار می کشند و این باعث ایجاد ترافیک زیادی می شود ، نه اینکه بقیه را که گاهی اوقات با باز شدن درب از بین می رود ، یادآور نشود.

کلاس و کابین تنها چیزهایی نیستند که متفاوت هستند. قطارها بسته به نام و شماره خود ، طرح بندی های مختلفی دارند و کم و بیش برای رسیدن به مقصد خود زمان کمتری دارند.
به طور خلاصه ، موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از رزرو بلیط خود به آنها توجه کنید. وب سایت Seat 61 اطلاعات عملی بسیاری در مورد سفر با قطار دارد ، قبل از رزرو به آنجا بروید.
گذرگاه مرزی
اگر همان سفر من را انجام دهید ، باید در این مسیر از مرزها عبور کنید. زمان لازم است که ویزاها ، پرسشنامه های گمرک و حتی بازرسی از کابین ها بررسی شوند. برای مثال آوردن ، من از روسیه به مغولستان ساعت 7 صبح آغاز شد و ساعت 3 بعد از ظهر به پایان رسید. به من اجازه دادند از قطار خارج شوم ، زیرا خوشبختانه توالت ها هنگام عبور از مرز بسته می شوند (برای جلوگیری از عبور مردم به طور غیرقانونی از مرز). وقتی قطار در ایستگاه ها متوقف می شود ، توالت ها نیز بسته می شوند. این فقط اجتناب از کلاهبرداران نیست. توالت ها به طور مستقیم روی ریل ها خالی می شوند ، نیازی به ترسیم تصویر نیست ...

به عنوان یک قاعده ، گاهی اوقات می توانید از قطار پیاده شوید ، و بعضی اوقات نه. بهترین کار این است که با برنامه قطار ارسال شده در واگن مشورت کنید.

در هنگام عبور از مرز مغولستان و چین ، شاهد یک عینک عجیب هستیم. قطار از سکو خارج شده و چرخ ها تغییر می کنند. این کل روش به عنوان "تغییر bogies" شناخته می شود. چند ساعت طول می کشد. چرا؟ سنج این مسیر بین دو کشور متفاوت است ، بنابراین برای ادامه حرکت قطار ، چرخ ها را باید تغییر داد تا با راه آهن مغول تطبیق داده شود. تنها مشکلی که وجود دارد این است که بعضی اوقات حتی وقتی می توانیم قطار را ترک کنیم از این رویه مطلع نیستیم. برای جلوگیری از هراس با بازگشت به ایستگاه و متوجه شدن قطار با گذرنامه ها ، وسایل و بلیط های خود را ترک کرده اید ، این روال معمول است. ایستگاه یک فروشگاه دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد می خواهند قطار را ترک کنند. اگر به آنجا بروید و سریع برگشتید ، می توانید قبل از اینکه چرخ ها تغییر کند ، سوار قطار شوید. اگر قطار را طولانی تر کنید ، خود را در مقابل درب قفل شده می بینید. در این حالت ، قبل از بازگشت به صفحه ، به اتاق انتظار در بالای مراحل بروید تا چند ساعت استراحت کنید. به یاد داشته باشید که اگر تصمیم دارید در قطار بمانید ، در کل روش قادر نخواهید بود به حمام بروید.

تجهیزات و چیزهایی را که باید بگیرد
غذا
می توانید در ماشین رستوران غذا بخرید. بلیط های گران تر شامل وعده های غذایی هستند ، اما بهتر است چند میان وعده را با خود همراه کنید. یخچال وجود ندارد ، اما حتی غذاهایی مانند ماست را می توان برای یک روز نگه داشت. این به شما امکان می دهد وعده های غذایی را کمی تغییر دهید. برخی از ایستگاه های قطار به اندازه کافی طولانی برای رسیدن به یک فروشگاه یا کیوسک هستند ، اما این ممکن است برای یک یا دو روز امکان پذیر نباشد. برای سفر اولان باتور - پکن ، از داشتن کوپن برای ماشین غذاخوری ، حتی در کلاس سوم ، خوشحال شدم. اما رستوران فقط در ساعات دقیق و حتی یک دقیقه دیر باز است و مجبور به پرداخت آن هستید. من به شما توصیه می کنم هرچه سریعتر به آنجا بروید تا بتوانید بنشینید. در غیر این صورت ، شما مجبور خواهید بود برای صف طولانی صف بکشید زیرا تعداد مسافر بیشتر از صندلی است.

آب گرم
در کلیه قطارهای شوروی شما از طریق سماورها به آب گرم رایگان دسترسی دارید. این برای نودل فوری ایده آل است. آب سرد خیلی بی خطر نیست ، بهتر است بطری ها را خریداری کنید. همچنین می توانید آب گرم مصرف کنید و صبر کنید تا خنک شود. در هر صورت ، یک لیوان با خود ببرید

لامپ های برقی
تا زمانی که کلاس اول نباشید ، یک پریز برق فقط برای شما نخواهد داشت. با این حال ، موارد مشترکی در راهروها و در نزدیکی توالت ها وجود دارد که مطمئناً موقعیت ناراحت کننده را برای شما تضمین می کند!
در طی سفر کلاس 3 من از مسکو به ایرکوتسک ، فقط دو سوکت در نزدیکی توالت وجود داشت و هر دو زیاد بودند. به نظر نمی رسد که آنها از وضعیت خوبی برخوردار نیستند زیرا اشیاء متصل به طور سیستماتیک سقوط می کنند. این بدان معنی است که شخصی که مایل به استفاده از آن است باید در حالی که منتظر بارگذاری آن بود ، بایستد و در کنار سوکت بایستد. شکی نیست که این برای من و شارژر بزرگ مک بوک من کار کند!

اهداف دیگر مفید
شما همچنین می توانید وسایل مفید دیگری مانند چاقوی جیب را برای برش مواد غذایی ، دستمال مرطوب برای تمیز کردن آن یا شستن خود (عدم دوش گرفتن در قطار) ، دستمال توالت (گاهی اوقات وجود دارد) بیاورید. a ، گاهی اوقات نه) و صندل برای سرگردان از واگن به واگن یا رفتن به توالت بدون نیاز به پوشیدن کفش های خود.

تعاملات اجتماعی
دلیل اصلی سفر مسافر در کلاس 3 ملاقات با مردم بود.
در طی سفر 7 روزه من در قطار روسیه ، کابین باز خود را با دو زن تجاری ، رانندگان کامیون خال کوبی و یک جادوگر به اشتراک گذاشتم! گاهی اوقات که به زبان روسی صحبت نمی کنید ، برقراری ارتباط دشوار است. به همین دلیل به شما توصیه می کنم مواردی را که می تواند به شما در برقراری ارتباط کمک کند ، بیاندازید. توصیه می کنم مقاله "چگونه با افراد تنها سفر کنیم" ملاقات کنیم؟ "

کارت های بازی می تواند راهی عالی برای تفریح ​​در کنار هم باشد.
عکس های خانواده ، کشور شما و یا سفرهای شما نیز یخدانان عالی هستند و به شما امکان می دهند فرهنگ ها را مقایسه کنید.
فرهنگ لغت الکترونیکی بسیار مفید است. یادتان باشد یک صفحه کلید سیریلیک را بارگیری کنید تا دوستان روسی و مغولی شما نیز بتوانند ارتباط برقرار کنند.

برای سفرهای طولانی ، باتری شما ممکن است نگه ندارد. در این حالت ، یک فرهنگ لغت چاپ شده قدیمی ، این ترفند را انجام می دهد. همچنین می توانید کلمات و عبارات مفیدی را به صورت آنلاین یاد بگیرید ، یا آنها را چاپ کنید و آنها را در طول سفر نگه دارید. و به یاد داشته باشید که میان وعده ها یا کیک ها را تهیه کنید. آنها به راحتی به اشتراک گذاشته می شوند و این یک راه عالی برای شروع مکالمه است.

هزینه سفر بین سیبری چقدر است
تخمین قیمت چنین سفری بسیار دشوار است ، بستگی به تعداد توقف هایی دارد که انجام می دهید و اگر قصد دارید در این توقف ها فعالیتهایی انجام دهید.
در اینجا هزینه های من یکسان است تا بتوانید ایده بگیرید:

بلیط قطار ترانس سیبری - 300 یورو
ویزای روسیه 54 یورو
ویزای چینی 35 یورو.
غذا به مدت 17 روز - حدود 100 یورو.
اسکان در هنگام توقف:
در طول توقف های مختلف برنامه ریزی شده ام ، تا آنجا که ممکن است سعی کردم از Couchsurfing استفاده کنم تا از خواب شبانه در خوابگاه یا شب در هتل بپرهیزم ، این نیز راه خوبی برای دیدار با مردم است! متأسفانه فقط در امكان امكان پذیر بود زیرا من این كار را خیلی دیر كردم ...

6 شب خوابگاه در وب سایت HostelWorld - حدود 60 یورو
یک mini-trek دو روز در صحرای گبی - 80 یورو
هزینه های گوناگون متحمل شده در طول سفر - 50 یورو
بنابراین سفر 18 روزه من حدود 679 یورو برای من هزینه کرد (برای کمک به شما به مقاله من "چگونه ارزان تر سفر کنیم در سرتاسر جهان" مراجعه کنید!).

امیدوارم که این مقاله در آماده سازی سفر خود در قطار ترانس سیبری برای شما مفید واقع شود. در صورت داشتن هرگونه سؤالی در صورت تمایل نظر خود را ترک کنید. به هر حال ، از آن لذت ببرید ، این یک تجربه بی نظیر است ...!

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 23:14

آیا می خواهید با موتورسیکلت به ویتنام سفر کنید؟ این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد؛ بودجه ، مسیر ، مکانی برای خرید یا اجاره موتور سیکلت و غیره

سپتامبر گذشته من برای تحقق یک رویای قدیمی نوجوان ، سوار ویتنام با موتور سیکلت شدم.
در آن طرف دنیا ، وقتی ظهر نیمه شب است یا برعکس ، جاده حاکم است.
ترازنامه؟ یک شب در جاده ها ، به عنوان بسیاری از شهرها عبور می کند ، چندین توقف در مکانیک ، یک تایر سوراخ شده ، آفتاب سوختگی برای ایجاد یک سرخ شدن خرچنگ ، ​​یکصد حیوان گول خورده ، ده‌ها اتوبوس اجتناب از آن ، سی معافیت سیگار با مناظر زیبایی غیر واقعی ، برخوردهای بی شماری ، خاطرات فراموش نشدنی روبرو می شود.

خلاصه اینکه ، تجربه‌ای که به همه شما توصیه می‌کنم.

بنابراین از دوستم G.M. ، از وبلاگ سفر GTLA ، که به مدت یک ماه ویتنام با موتور سوار می شد ، خواستم تا یک راهنمای کامل برای تهیه و تجربه یک سفر مشابه با موتور یا اسکوتر به شما ارائه دهد. آیا می خواهید بدانید که موتور سیکلت را از کجا بخرید (یا اجاره کنید) ، کجا آن را حفظ کنید ، کجا زندگی کنید ، کجا بخورید و چقدر برای شما هزینه دارد؟ چه تجربه ای داشته باشید یا نه ، این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد!

تور موتور سیکلت ویتنام
خلاصه
چرا در ویتنام با موتور سوار می شوید؟
من عادت داشتم در کوله پشتی با اتوبوس یا قطار مسافرت کنم. در طی این سفرها با موتورسیکلت با مسافران ملاقات کردم. هرچه بیشتر با آنها تعامل داشته باشم ، میل به اتخاذ این شیوه حمل و نقل بیشتر می شود.

آنها با سرعت خود سفر می کنند ، به برنامه اتوبوس یا قطار بستگی ندارند و فقط از یک شهر به شهر دیگر نمی روند. آنها هر وقت بخواهند متوقف می شوند ، با افراد محلی ملاقات می کنند ، مناظر و شگفتی هایی را کشف می کنند که راهنماهای آنها را شناسایی نمی کنند. این آزادی و این غوطه وری است که می خواستم بدانم.

سفر موتور سیکلت به ویتنام و جلسات
و این تجربه ای است که من زندگی کردم. فقط با مسافرت قادر خواهید بود غذای خود را با 4 نفر از مردم ویتنامی به اشتراک بگذارید که سعی خواهند کرد دلیل سفر با موتورسیکلت را بدانند ، چه کسی در پایان به شما الکل برنج می دهد و قبل از شما عکس می گیرد به جاده برگردید فقط وقتی می خواهید بروید فیلدی از گل سرخ را ببینید و موتور سیکلت خود را در آنجا مسدود کنید ، با دهقانی روبرو خواهید شد که شما را به بازدید از خانه وی دعوت می کند و میوه های باغ او را چشید. و مهمتر از همه این تنها به این صورت است که شما با یک مکانیک که از پرداخت شما خودداری می کند و کسی که ترجیح می دهد با شما در بازی مورد علاقه خود روبرو شود ، بازی بیلیارد را به پایان می رسانید.

موتور سیکلت در ویتنام در یک بازی میدانی کل بازی بیلیارد در ویتنام
چرا ویتنام؟
موتورسیکلت حمل و نقل پادشاه است. ویتنامی ها خانواده خود ، انواع بسته ها و حیوانات را با موتور سیکلت خود حمل می کنند. این برای من بهترین مقصد برای سفر با موتور سیکلت در ویتنام است.

گذشته از این اما مهم ، هنگام سفر به تنهایی و بدون GPS ، ویتنام تنها کشور آسیا است که از الفبای لاتین استفاده می کند.

مسافرت با موتور سیکلت در ویتنام
برای چه کسی است؟
برای هر کس که می خواهد. من عمدتا با جوانانی آشنا شدم ، به تنهایی یا با دوستانی که هنگام مسافرت با آنها ملاقات کردم ، اما همچنین با یک مرد 50 ساله که چندین ماه در موتورسواری در جنوب شرقی آسیا گذراند ، یک وعده غذایی را به اشتراک گذاشتم. من با زوج هایی صحبت کردم که بسته به مهارت های سواری ، با یک یا دو موتور سیکلت سفر می کردند.

سرانجام ، من توانستم با چندین زن که به تنهایی سفر می کردند ، تعامل برقرار کنم و این کار را ادامه دادند یا به گروه های piggyback پیوستند.

آیا باید بدانم که چگونه یک موتور سیکلت را رانندگی کنم؟
نه ، قبلاً هرگز به جز یک اسکوتر اتوماتیک چیزی رانده ام. این فروشنده من بود که به من آموخت که چگونه موتور سیکلت سوار کنم و دنده ها را برای ظهر تغییر دهم در یک میدان آرام در هانوی. روز بعد با احتیاط راه را در پیش گرفتم و 3 هفته بعد به مقصد خود رسیدم. و در این مدت با چند مسافر دیگر که پیش از ورود به ویتنام هرگز موتورسیکلت رانندگی نکرده بودند چت کردم.

مسافرت با موتورسواری در ویتنام با دیگران
با چه زبانی صحبت می کنیم؟
ویتنامی ها اصلاً انگلیسی یا کمی صحبت می کنند. و حتی کمتر فرانسوی. ساده ترین راه صحبت ویتنامی است. اگر مثل من با این زبان صحبت نکنید ، با حرکات به راحتی مدیریت خواهید کرد.

در مکانیک با انگشتان خود نشان دهید که چه اشتباهی است. اگر او نفهمد ، او با دوچرخه شما سوار می شود و مشکل را برای خودش می یابد. اگر به اینترنت دسترسی دارید ، می توانید از google translate و گزینه صدای آن استفاده کنید.

برای سفر به ویتنام کدام یک از موتورسیکلت ها را پیشنهاد می کنید؟
چندین مدل در دسترس مسافران است. اصلی ترین آنها هوندا موج ، هوندا وین و مینسک هستند.

مهمتر از همه ، خرید یک موتورسیکلت که می توانید به راحتی توسط آن یک گاراژ تعمیر کنید ، ضروری است. همانطور که خواهید دید هنگام ورود ، اکثریت قریب به اتفاق ویتنامی هوندا را هدایت می کنند. بنابراین یافتن مکانیک هوندا در سراسر کشور بسیار آسان است.

سفر گروهی موتور سیکلت به ویتنام
HONDA MINSK
از نظر منطقی مینسک را توصیه نمی کنم ، این الگویی است که فقط توسط گردشگران استفاده می شود. من هرگز ندیده ام مکانیکی که مارک مینسک را در جلوی گاراژ آنها نشان دهد ، شما سخت نگه دارید.

HONDA WAVE
Honda Wave موتورسیکلتی است (در واقعیت بیش از اسکوتر) که مورد استفاده اکثریت قریب به اتفاق ویتنامی ها است. با این حال ، دومی از کشور عبور نمی کنند. آنها فقط مسافت های کوتاه را طی می کنند. این موتور سیکلت فضای کمی برای کیف شما دارد و راحت ترین سفر روزانه شما نیست.

HONDA WIN
هوندا وین موتورسیکلتی است که توسط اکثریت قریب به اتفاق کوله پشتی ها استفاده می شود. این مدلی است که با آن سفر کرده ام. راحت است ، مکان مناسبی برای کیف شما و برد 300 کیلومتر دارد. سرانجام می توانید تعمیر آن را در هر گاراژ هوندا (تقریباً در همه جا) انجام دهید.

رانندگی در ویتنام ، خطرناک است؟
رانندگی خطرناک نیست. رانندگی ریسک پذیر است ، اما این خطرات اندازه گیری می شوند. این مهم است که توجه داشته باشید که کد بزرگراه وجود دارد ، شما باید به آن احترام بگذارید ، اما این تنها کد نیست. مهمترین کد قانون قوی ترین است. با قرار گرفتن در موتور سیکلت شما ضعیف ترین هستید. بنابراین باید مواظب کامیون ها ، اتومبیل ها ، اتوبوس ها ، حیوانات ولگرد و چاله ها باشید.

GPS موتور سیکلت در ویتنام
کدام مسیر را طی کنید؟
ویتنام کشوری عظیم است که تنوع زیادی از مناظر و آب و هوا را ارائه می دهد. این همه بستگی به این دارد که چقدر وقت دارید و می خواهید با آن چه کار کنید. اگر می خواهید کوه ها و اقلیت های قومی را کاوش کنید ، به سمت شمال بروید. اگر بیشتر جذب سواحل و خورشید شده اید ، به سمت جنوب بروید. اگر می خواهید از میان مناظر مختلف تکامل پیدا کنید و تضادهای کشور را متوجه شوید ، از کشور عبور کنید.

برنامه کلاسیک یک موتور سیکلت در ویتنام یک گذرگاه شمالی / جنوبی یا جنوبی / شمالی است.
به نظر می رسد سه هفته زمانی است که با استراحت چند روزه در شهرهای استراحت ، می توانید از سفر خود کاملاً لذت ببرید. با این وجود انجام این کار در زمان کمتری امکان پذیر است. من با یک انگلیسی صحبت کردم که طی 9 روز مسیر هانوی / سایگون را انجام داده بود بدون اینکه استراحت کنم. من 22 روز در ویتنام ماندم ، 11 روز رانندگی کردم.

شما می توانید در راهنمای من چندین ایده برنامه سفر (پیوند در انتهای مقاله) پیدا کنید.

کجا می توانم بمانم؟
یافتن مسکن آسان و بسیار ارزان است. هزینه اتاقم را بین 3 تا 12.5 یورو پرداخت کردم. در شهرهای مهم توریستی ، خوابگاه های جوانان وجود دارد. در بقیه کشور هتل ها و مهمانخانه ها در شهرها و بعضی اوقات بدون هیچ دلیل مشخص در وسط روستاهای روستایی پیدا خواهید کرد.

از رفتن به هتل ها دریغ نکنید ، حتی اگر لوکس به نظر برسند. در روز اول سوار شدن در موتورسیکلت ، در هتلی که واقعاً فراز و نشیب به نظر می رسید ، حضور پیدا کردم. در واقع خدمات با کیفیت بودند ، اما اتاق فقط 280،000 VND (10 €) هزینه داشت ، با نگاه به این که می توانستم ارزان تر پیدا کنم. اما با توجه به مزایا و خستگی من ، قیمت بیش از حد صحیح بود.

حیوانات در جاده ویتنام
به طور کلی ، هتل ها قیمت نسبتاً نزدیک یا حتی پایین تر از خوابگاه های جوانان دارند. اگر می خواهید راحتی و حریم بیشتری داشته باشید ، حتی اگر تنها باشید ، توصیه می کنم هتلی را در نزدیکی یک خوابگاه بنشینید ، برای ملاقات با مردم به خوابگاه بروید ، اما به آرامش برگردید در هتل

از کجا پول برداشت کنیم؟
واحد پول در ویتنام دونگ است. در سپتامبر 2016 تقریباً 1 یورو = 25،000 دونگ. نیازی به گرفتن دلار نیست ، فقط می توانید ویزای خود و برخی از خوابگاه ها را بپردازید. من با 385 دلار (288 یورو) که به دوستی که از ایالات متحده باز می گشت تغییر داده بود.
با استفاده از آن ، من توانستم موتور سیکلت خود را بخرم و بقیه را نیز با کوتاه مدت در مدت اقامت خود در هانوی تغییر دادم.
در مورد دونگ ، شما می توانید آنها را در همه جا بدست آورید. توجه داشته باشید که در دستگاه های خودپرداز ، شما نمی توانید بیش از 2 میلیون دونگ را همزمان بکشید. با این حال شما می توانید هر چند بار که می خواهید در همان دستگاه توزیع كنید.

هر بار که بانکی را که پول خود را از آن خارج می کنید ، و همچنین بانک خود در فرانسه برداشت می کنید ، کمیسیون را از شما دریافت می کند.
اما می توانید با استفاده از کارت N26 که رایان در این مقاله توصیه می کند از این هزینه های بانکی خودداری کنید.

آیا به بیمه مسافرتی احتیاج دارم؟
هیچ بیمه سفر اجباری نیست ، اما بسیار توصیه می شود ، به خصوص اگر قصد سفر با موتور را دارید. تصادف می تواند در هر زمان اتفاق بیفتد و با قیمتی که می تواند بپردازد ، می توانید با آرامش خاطر سفر کنید. من این مقاله را توصیه می کنم جایی که رایان با مقایسه بهترین بیمه مسافرتی مقایسه می کند.

بودجه کلی شما چقدر بود؟
توضیح جزئیات هر هزینه در اینجا خیلی طولانی خواهد بود اما می توانید در راهنمای من تمام اطلاعات مربوط به این موضوع را پیدا کنید.

اگر بخواهم فقط برای چند روز به سفر بروم ، چه می شود؟
در اینجا رایان در حال صحبت کردن است: توصیه می کنم از طریق فیس بوک وی از طریق تماس با Long ، که یک یا دو روز (و در صورت تمایل) از Hoi An سازماندهی می کند ، تماس بگیرید.
لانگ یک پسر 25 ساله ویتنامی است که پیشنهاد می کند با کوله پشتی ها همراهی کند و نقاط پنهان منطقه را نشان دهد که در ازای تنها چند دلار در راهنماها ذکر نشده است. او به راحتی می تواند موتور سیکلت یا اسکوتر را تهیه کند.
اگر می خواهید تنها چند روز این تجربه را تجربه کنید ، از تماس با او دریغ نکنید

از G.M بخاطر مقاله عالیش تشکر میکنم اگر سؤالی دارید ، یا یک ماجراجویی مشابه را تجربه کرده اید و می خواهید آن را به اشتراک بگذارید ، در ترک اظهار نظر دریغ نکنید!

و در اینجا راهنمای کامل من است که به تمام سؤالاتی که ممکن است از خودتان بپرسید پاسخ می دهد
تور موتور سیکلت ویتنام

جایی که شما قادر خواهید بود موتور سیکلت خود و مکانهایی را برای جلوگیری و خرید بفروشید!
آنچه را که شما کاملاً باید قبل از خرید بررسی کنید تا از کلاهبرداری جلوگیری کنید
اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود در برابر سرقت
چگونه می توانید با دوچرخه خود از ویتنام به لائوس یا کامبوج بروید
چگونه می توان مشکلات کوچکی را در جاده حل کرد حتی اگر چیزی در مورد مکانیک نمی دانید
چه مقدار تعمیرات کوچک می تواند هزینه کند
چگونه راه خود را در جاده ها بیابید ، از کدام موارد جلوگیری کنید و کدامیک از آنها را قطعاً نباید از دست دهید
ایده های متعددی از برنامه های سفر برای بازدید از ویتنام با موتور با توجه به سلیقه شما و زمانی که دارید.
برای اخذ ویزای خود باید همه مواردی را که باید درمورد روش هایی که باید دنبال کنید بدانید
برخی آدرسهای جالب برای اسکان
نحوه اداره پلیس و تفریحی
چه بیمه هایی برای سفر خود انتخاب کنید
و خیلی بیشتر در این راهنمای تقریبا 100 صفحه!

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 246 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 22:52

آیا می خواهید هنگام خواب در چادر یک سفر کوله پشتی داشته باشید؟ در اینجا مقایسه ای از بهترین چادرهای سال 2020 آورده شده است!

آیا می خواهید در هنگام کمپ کردن به نقاط مختلف دنیا بروید یا می خواهید در هنگام خوابیدن در چادر به یک سفر کوله پشتی بروید؟ مزایای استفاده از این نوع مسکن بیشمار است. نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه همچنین راهی عالی برای ارتباط مجدد با طبیعت است.

فقط مشکل؟ چند صد مدل - اگر نه هزاران نفر - از مدل های مختلف چادر وجود دارد ، که می تواند انتخاب را دشوار کند. به همین دلیل خلاصه کوچکی از مدلهایی را که ترجیح می دهم ارائه می دهم ، این است که خودم را آزمایش کرده ام یا برای آنها بازخورد مثبتی از سایر مسافران داشته ام.

اما ابتدا این مقاله را با یک بررسی اجمالی در مورد 5 معیار شروع می کنم تا برای انتخاب چادر مسافرتی خود در نظر بگیرید:

قیمت و کیفیت آن
وزن و اندازه آن
سهولت نصب آن
اندازه (ظرفیت)
فصلی بودن آن (و مقاومت آن در برابر هوای بد احتمالی)
با ترکیب همه این معیارها ، می توانید با بودجه ای که مناسب شماست ، چادر مناسب برای خود پیدا کنید.

خلاصه
آیا استفاده از چادر مفید است؟
به جای اینکه به موضوع بپردازیم ، من از شما دعوت می کنم به مقاله الکس نگاهی بیاندازید که به این سؤال بسیار خوب پاسخ می دهد.

چادر Luxe Tempo
خصوصیات: 1 نفر به دلیل مقاومت خود
وزن: 1.7 کیلوگرم
فصول: 3-4
بهترین چادر مسافرتی 1 نفره با لوکس 1 نفره
از 130 یورو در اینجا موجود است
اگر به تنهایی سفر می کنید و به دنبال یک فضای صرفه جویی ، نور و بالاتر از همه چادرهای فوق العاده مقاوم هستید ، چادر یک نفره لوکس 1 نفره برای من بهترین است. دارای یک تشک کف یکپارچه کوچک است که باعث می شود در راحتی نصب و در محل کار به دست آورید. این چادر به یک بوم ضد آب و تقویت شده از پارچه ضد پارگی و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش مجهز شده است. به طور خلاصه ، این واقعاً چادر کوله پشتی است ، مخصوصاً اگر قصد دارید در شرایطی که همیشه بهینه نیست بخوابید.

چادر طبیعت Hike Cloud Up
ویژگی ها: 2 نفر به دلیل نسبت کیفیت / قیمت آن
وزن: 1.9 کیلوگرم
فصول: 4
بهترین چادر مسافرتی با طبیعت ابر کوهنوردی
از 90 یورو در اینجا موجود است
این مدلی است که من به خصوص از آنجایی که خیلی گران نیست ، بسیار سبک است و فضای کافی را برای دو نفر فراهم می کند. چادر Nature Hike Cloud Up ساخته شده از آلومینیوم و نایلون دارای یک مهر و موم بسیار عالی است و تنظیم و ریختن آن بسیار آسان است. از ارتفاع كافي براي نشستن راحت و نشسته برخوردار است ، اما فضاي نگهداري كمي دارد. ابعاد بسته بندی شده آن (13 40 40 سانتی متر) اگر قصد سفر در کوله پشتی را دارید به خصوص جالب توجه است.

چادر بسیار سبک Big Agnes Fly Creek UL3
خصوصیات: 3 نفر به دلیل سبک بودن آن
وزن: 1.05 کیلوگرم
فصول: 3
بهترین چادر مسافرتی بزرگ agnes-creek-UL3
از 370 یورو در اینجا موجود است.
اگر بودجه دارید ، چادر Big Agnes Fly Creek UL3 (یا UL2 برای دو نفر) ضروری است! چرا؟ نگران نباشید ، زیرا یکی از سبکترین بازارهاست! فوق العاده راحت به لطف دیوارهای عمودی و ارتفاع سقف سخاوتمندانه آن ، تنها در چند دقیقه می توانید مونتاژ کنید. آبشار آن به شما امکان می دهد بدون برخورد به فضای زندگی خود تجهیزات خود را پناه بگیرید و پارچه مش آن تراکم داخل چادر را محدود می کند.

چادر Overmont
ویژگی ها: 2 نفر به دلیل قیمت پایین آن
وزن: 2.3 کیلوگرم
فصول: 4

از 44 یورو در اینجا موجود است
اگر به یک چادر 4 فصل نیاز دارید ، با بودجه خود را انتخاب کنید و بیش از اندازه نگران وزن نیستید ، بنابراین Overmont چادر برای شما است! دارای برگه ضد اشعه ماوراء بنفش ، ضد باد است و حتی در برابر برف نیز درمان می شود. مونتاژ و جداسازی آن بسیار سریع است و به طور کلی مواد استفاده شده مقاوم و بادوام هستند. به طور خلاصه ، انتخاب بسیار مناسب برای کمپینگ هر از گاهی.

چادر طوفان شمالی
ویژگی ها: 2 نفر به دلیل تطبیق پذیری آن
وزن: 2.4 کیلوگرم
فصول: 3
بهترین چادر مسافرتی طوفان شمالی
از 189 یورو در اینجا موجود است
مقاوم در برابر آب و هوا ، چادر آزادرن North Face Stormbreak 2 می تواند برای پیاده روی ، کمپینگ یا پیاده روی استفاده شود. من عاشق ظاهر گنبدی و رنگ زرد آن هستم ، اما همچنین کاربرد آن با دو هشتی و دو درب انتگرال آن است. جمع آوری و جداسازی بسیار آسان ، برای من یکی از بهترین سازش ها بین پس انداز و کیفیت است. همچنین سبک تر و کم حجمی است و به همین دلیل آسان است که همه جا را هنگام مسافرت با خود ببرید!

آیا توصیه دیگری دارید؟ احساس رایگان برای ارسال آنها به عنوان نظر!

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 224 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 20:54

اگر قصد دارید به زودی جزیره هونشو در ژاپن را کشف کنید ، متوقف کننده ای وجود دارد که من به خصوص توصیه می کنم: Aomori.

این شهر زیبا با 300000 نفر جمعیت در شمال جزیره واقع شده است ، در شرق با اقیانوس آرام و از غرب با دریای ژاپن هم مرز است. چند روز رویایی را در آنجا گذراندم ، از غذاهای دریایی فوق العاده تازه و لذت بردن از یک محیط نفس گیر. به همین دلیل تصمیم گرفتم در مورد مکانهایی که دوست داشتم در آنجا کشف کنم و کارهایی که دوست داشتم در آنجا بشناسم برای شما تعریف کنم.

کارهایی که باید در Aomori ببینید و انجام دهید
1. فعالیت های خارجی را انجام دهید
چیزهایی برای دیدن Aomori
شما فقط باید چند کیلومتر از مرکز Aomori طی کنید تا خود را در طبیعت غوطه ور ببینید. و خبر خوب این است که مهم نیست در چه فصلی به ژاپن سفر می کنید ، همیشه کاری در این نزدیکی وجود دارد! در هوای خوب ، پیاده روی و دوچرخه سواری از نکات برجسته است. رنگ جنگل ها به خصوص در تابستان هند بسیار عالی است. در زمستان ، هنگامی که درجه حرارت به شدت کاهش می یابد ، مناظر مرتفع منطقه به ویژه برای اسکی مفید است.

2. آرامش در دریاچه تاادا
دریاچه توادا
Towada بزرگترین دریاچه دهانه هونشو است و با جنگل های ضخیم و با امکانات پیاده روی زیادی احاطه شده است. در ارتفاع 400 متری ، با آب آبی عمیق و آبی که در آن مناظر اطراف منعکس شده است ، ورزش می کند. این منطقه با پیاده ، بلکه با قایق نیز کشف شده است. از آوریل تا نوامبر امکان سوار شدن به یک قایق موتوری برای یک ساعت کوچک فراموش نشدنی وجود دارد. برای احساسات بیشتر ، شما همچنین می توانید خود را با یک قایق سواری سریع درمان کنید. این یک روش اصلی برای کشف دریاچه هنگام تفریح ​​است. اگر صافی دارید از خودداری کنید! و اگر کمی اسپرت هستید ، به شما توصیه می کنم یک قایق یا یک قایق رانی را اجاره کنید فقط برای پیاده روی در دریاچه در آزادی.

منطقه دریاچه پر از اونسن است. اینگونه بود که فهمیدم که این دریاچه در دهانه یک آتشفشان هنوز فعال قرار دارد. رنگ سبز پوشش گیاهی همراه با آبی لاجوردی دریاچه ، تصویری رنگارنگ و بتونی را تشکیل می دهد ، یکی از زیباترین منظره هایی که در طول سفر می توانستم ببینم.

3. بررسی نقاشی های بزرگ
در اطراف Aomori ، مزارع برنج را تا آنجا که چشم می تواند کشف کند. هیچ راه بهتری برای کشف آنها وجود ندارد ، شما فقط باید بین ماشین ، دوچرخه ، اسکوتر یا پا انتخاب کنید. آنچه من توصیه می کنم ، بازدید از آنها در تابستان هند ، در ماه سپتامبر یا اکتبر است. این دوره است که مزارع برنج رنگ طلایی به خود می گیرند ، و فرصت های عکس عالی در معرض خطر است!

4. به بازدید از موزه WA-RASSE NEBUTA
موزه Aomori nebuta
از آنجا که نتوانستم در جشنواره نبوتا ماتسوری شرکت کنم ، یک رویداد تابستانی که هر سال در هفته اول اوت برگزار می شود ، باید دید ، دوباره در موزه وا-راس نبوتا افتادم. مورد دوم کاملاً به شناورهای نبوتا اختصاص دارد که در طول جشنها رژه می روند. من در این مقاله با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت می کنم اما برای کوتاه تر شدن آن ، جشنواره نبوتا ماتسوری یک جشنواره باستانی است که در طی آن بسیاری از شناورهای دست ساز ، هر کدام از برجسته تر از دیگری ، در خیابان های خیابان رژه می روند. آئوموری.

برای کسانی که در این مدت کوتاه فرصت سفر به ژاپن را ندارند ، این شهر موزه ای اختصاص داده شده است. می توانید برخی از شناورها را از سالهای قبل کشف کنید ، عکسهایی از نسخه های قدیمی تر و کارگاه های رقص و کاغذ سازی که کف آن ها را پوشش می دهد حتی برای بازدید کنندگان در آنجا سازماندهی می شود!

5. relaks به SUKAYU ONSEN

Sukayu onsen برای من زیباترین کوه های جزیره هونشو است. ساخته شده بیش از 300 سال پیش ، قدیمی ترین شهر این شهر دارای چشمه های آب گرم و دارای بسیاری از خواص درمانی است. این هتل در قلب تپه های اطراف شهر واقع شده است و پس از طی چند ساعت پیاده روی در این منطقه ، آن را به یک پایگاه آرامش بخش ایده آل تبدیل می کند. هنوز در حال استفاده است ، این احترام به سنت حمام های حرارتی ژاپن است. لباس شنا در اینجا ضروری نیست ، اما از زن و مرد خواسته می شود که در کنار استخر باشند.

سوکایو اونسن
اگر خانم ها ، شما کمی متواضع هستید ، بدانید که می توانید در یک حوضچه که مخصوصاً برای شما محفوظ است حمام کنید. شما همچنین می توانید نوعی از پیش بند پارچه ضخیم را خریداری کنید ، اما این تنها در اینجا روی یک سوکایو پذیرفته می شود.

6. برخورد به قلب ماسوره های روغنی
چیزهایی برای دیدن Aomori
از دریاچه Towada ، برای رسیدن به تپه هایی با همین نام ، فقط باید رودخانه ایراز را دنبال کنید. مسیر پیاده روی تقریباً 15 کیلومتر از مناظر باشکوه آبشارها و جنگل ها عبور می کند. این یکی از راهکارهایی است که من ترجیح می دهم در ژاپن انجام دهم ، اولا به دلیل اینکه کمی تکرار می شود ، و همچنین به این دلیل که طبیعت کاملاً در آنجا حفظ می شود. باز هم ، به شما توصیه می کنم برای استفاده از رنگهای پرشور پاییز در ژاپن ، روی تابستان هند تمرکز کنید. اگرچه به دلیل طولانی بودن آن یک پیاده روی ساده سلامتی نیست ، پیاده راه پیاده روی این مزیت را دارد که در شرایط جسمی خوبی برای همه در دسترس باشد.

بیا به آئموری
از آنجا که این فرودگاه دارای یک فرودگاه و یک ایستگاه مرکزی است ، دسترسی به Aomori نسبتاً آسان است. بیشتر فرودگاه های ژاپن در خدمت Aomori هستند. ارزانترین شرکت های هواپیمایی ANA (همه شرکت های هواپیمایی Nippon) و JAL (خطوط هوایی ژاپن) هستند. قیمت ها کاملاً منطقی است و به طور متوسط ​​بین 5000 تا 11000 پوند است.

به طور کلی هواپیما هزینه کمتری نسبت به قطار دارد. اما اگر ترجیح می دهید روی زمین بمانید ، این نیز ممکن است. باید گفت که در ژاپن قطار بسیار راحت است و به شما امکان می دهد تقریباً در هر زمان و در زمان نسبتاً کوتاهی بروید. علاوه بر این ، پیشنهادات بسیار جالبی مانند گذرگاه ریلی ژاپن وجود دارد. به عنوان مثال از توکیو ، یک خط مستقیم وجود دارد که به شما امکان می دهد فقط در 3 ساعت به Aomori برسید.

یک پیشنهاد جالب دیگر ، به ویژه اگر می خواهید منطقه توهوکو را کشف کنید: پاس راه آهن شرقی ژاپن. این گذر به شما امکان می دهد 5 روز از 14 نامحدود سفر کنید. این یک راه حل انعطاف پذیر و اقتصادی است.

در Aomori بخوابید
منطقه Aomori خیلی توریستی نیست ، به جز البته در جشنواره Nebuta در هفته اول آگوست. به جز در این لحظه خاص ، شما در پیدا کردن یک اتاق در طول اقامت خود مشکلی نخواهید داشت. بنابراین نیازی به رزرو از قبل نیست.
اونسن آئموری

پس از آن ، اگر می خواهید گنجینه هایی را کشف کنید که محیط اطراف شهر مانند تپه های Oirase یا دریاچه Towada را پنهان می کند ، می توانید در سایت بخوابید. چند هتل در منطقه وجود دارد اما من آنها را آزمایش نکرده ام ، فقط به سفرهای روزانه رفتم. اگر مجبور شدم این کار را دوباره انجام دهم فکر می کنم یک شب یا دو شب را در نزدیکی دریاچه می گذرانم ، فقط برای اینکه کمی قطع شود.

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 221 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 20:52

من قبل از عزیمت به تعطیلات ، یک لیست مسافرتی از کارهایی را که باید انجام دهید یا بررسی می کنید ، ارائه می دهم تا مطمئن شوید که شما چیزی را فراموش نکرده اید!

سفر با تهیه چمدان شروع می شود. و گاهی اوقات این مرحله که ممکن است به راحتی به نظر برسد می تواند به یک سردرد واقعی تبدیل شود! در حقیقت ، آنچه با خود می برید نقش تعیین کننده ای در موفقیت ماجراجویی شما خواهد داشت.

زیرا کافی است چیز اساسی را فراموش کنید یا خیلی شلوغ را ترک کنید تا سفر را خراب کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتم یک لیست مسافرتی را برای شما تهیه کنم ، از انتخاب کوله پشتی مسافرتی گرفته تا داروهایی که کاملاً مصرف می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر به کشوری نوردیک می روید که احتمالاً سرماخوردگی دارد ، این راهنما مناسب نیست زیرا به تجهیزات بیشتری نیاز خواهید داشت.
من با مسافرانی زیادی ملاقات کرده ام که تهیه چمدان برای آنها جهنم است. طولانی ، استرس زا است و همیشه از فراموش کردن چیزی می ترسیم! به همین دلیل است که صرفه جویی در وقت و فراموش نکردن هر چیزی ، استفاده از یک لیست می تواند واقعاً مفید باشد.

چه به اروپا بروید و چه از آن طرف جهان ، این لیست برای همه ماجراها (به جز در هوای سرد) مناسب است. بنابراین دریغ نکنید ، از آن استفاده کنید!

خلاصه
چک لیست کوله پشتی سفر
برای مسافرت به یک کیف راحت ، به اندازه کافی جادار برای نگهداری همه وسایل خود و در صورت امکان نور نیاز خواهید داشت.

امروزه در اینترنت می توانید کیسه های مسافرتی با چرخ و همچنین کیف های عشایری دیجیتال و چمدان های سبک را پیدا کنید. ناگهان ، انتخاب های بیش از حد ، این انتخاب را از بین می برد ، و ما خودمان را کاملاً سرسخت می یابیم!

از طرف من تعدادی از آنها را آزمایش کردم و حتی یک مقاله کامل در این زمینه نوشتم: مقایسه 13 بهترین کوله پشتی سفر.

اما اگر می خواهید به اصول اولیه بروید در اینجا 3 نوع کیف وجود دارد که من توصیه می کنم:

کوله پشتی 40l برای نامزد دیجیتال / مینیمالیست: Eagle Creek 40
کوله پشتی در سراسر جهان: Deuter Aircontact 65L
کیسه چرخ دار (کابین): North ROLLING THUNDER
لیست چک پیشرفته
در اینجا ، همه چیز به مقصد شما و مدت زمان سفر شما بستگی دارد. اما به طور کلی ، اگر می خواهید با عزیزان خود در ارتباط باشید و از ماجراهای خود عکس های خوبی بگیرید ، در اینجا لیستی از وسایل با تکنولوژی بالا برای تهیه عکس با خود در یک سفر ، برای نگه داشتن در کیف کابین شما وجود دارد ، البته.

تلفن هوشمند: شما لزوماً یکی از آن ها را دارید و برای حفظ ارتباط کافی است ، مگر اینکه مطمئناً شما یک نامزد دیجیتال باشید. همچنین به عنوان یک GPS و به عنوان یک دوربین پشتیبان عمل خواهد کرد. توصیه های من: آیفون XR ، گوگل پیکسل (که دارای بهترین دوربین ساخته شده تاکنون برای یک تلفن و همچنین فضای ذخیره سازی نامحدود برای عکس های شما) یا اگر متعصب سامسونگ هستید سامسونگ گلکسی 10.
یک دوربین خوب و یک کارت حافظه: تعریف آنچه که یک دوربین "خوب" است دشوار است. همه اینها به سطح عکاسی و انتظارات شما بستگی دارد. با این حال ، چیزی که باید به خاطر داشته باشید کارت حافظه است! برای یافتن توصیه های من این مقاله را بخوانید: مقایسه دوربین: بهترین دوربین های عکس سفر
دوربین ورزشی: برای فیلمبرداری از سوء استفاده های ورزشی از نوع GoPro استفاده کنید.
هواپیمای بدون سرنشین: اگر از طرفداران تصاویر هوایی هستید. هواپیماهای بدون سرنشین کوچکتر ، سبک تر و کارآمد تر می شوند و آنها را به یک لوازم جانبی واقعا آسان برای سفر تبدیل می کنند. توصیه من: DJI Mavic.
عملی: مطمئن نیستید که کدام دوربین مسافرتی را انتخاب کنید؟ من یک راهنمای کامل در مورد این مطلب برای شما نوشتم!
هدفون لغو نویز. اگر از گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم در قطار ، اتومبیل یا هواپیما لذت می برید ، توصیه می کنم در هدفون یا هدفون لغو سر و صدا سرمایه گذاری کنید. توصیه های من: برای صرفه جویی در فضای داخل کیف ، ترجیح می دهید هدفون ، برای اولویت بندی کیفیت صدا ، Jabra Elite Sport واقعاً عالی باشد!
لپ تاپ: به عنوان یک نامزد دیجیتال ، لپ تاپ من معیشت من است ، بنابراین نمی توانم هنگام سفر به این وسیله آنرا بردارم. من برای اجرای مشاغل خود کاملاً به آن احتیاج دارم. اما اگر برای مدت کوتاهی دور هستید یا در حال کار بر روی رایانه نیستید ، پس مال خود را در خانه بگذارید. در غیر این صورت ، MacBook Air را سبک و کارآمد توصیه می کنم.
آداپتور برق: اگر به خارج از کشور سفر می کنید ، احتمال دارد که پریز برق متفاوت باشد. برای اینکه بتوانید دستگاه های خود را شارژ کنید ، در تجهیزات با کیفیت مانند این آداپتور برقی با درگاه های USB سرمایه گذاری کنید.
باتری خارجی: باید بتوانید تلفن هوشمند و دوربین خود را به طور دائم شارژ کنید. من باتری خارجی Anker را توصیه می کنم.
گیبوت نوعی کیسه است که به شما امکان می دهد هنگام مسافرت تمام کابل ها و سیم های خود را مرتب نگه دارید.
محوطه مسافرتی. برای مهمانی یا گوش دادن به موسیقی خود در همه جا و همه زمانها.

چک لیست لوازم جانبی برای راحتی مسافرت
این بخش عمدتاً برای کسانی که طولانی سفر می کنند در نظر گرفته شده است. ماندن در جاده برای چند ماه یا حتی سال می تواند به سرعت خسته کننده باشد. به همین دلیل توصیه می کنم وسایل جانبی دیگری را همراه داشته باشید که راحتی روزانه شما را بهبود می بخشد.

یک بالش مسافرتی: بالش مسافرتی Aidodo یک انقلاب کوچک در این زمینه است. من که همیشه از داشتن یک بالش مسافرتی کلاسیک با خود متنفرم چون تمام فضای موجود در کوله پشتی من را می گیرد ، خوب من لوازم جانبی مناسبی را پیدا کردم! این بالش با استحکام ، قابل اعتماد و بسیار راحت ، به شما امکان می دهد چرت بزنید و به اندازه ای بخورد که حتی متوجه نشوید!
شاخه های گوش و ماسک شب. باز هم ، لازم است که در هر شرایطی خوب بخوابید.
بطری آب LifeStraw برای جلوگیری از خرید بطری آب مناسب است. شما آن را خالی می کنید و آن را در امنیت فرودگاه تا می کنید ، سپس هنگام عبور از آن طرف را پر کنید. همچنین برای پیاده روی بسیار عملی است زیرا یک بار خالی است ، فضای بسیار کمی را می گیرد.
یک قلم جمع شده برای نوشتن یادداشت ها ، پر کردن فرم های موجود در هواپیما ، ترسیم یا برقراری ارتباط با افرادی که ملاقات می کنید. من همیشه یکی را در کیف خود دارم!
چک لیست کمد لباس فوق العاده جمع و جور
این یکی از سخت ترین قسمت های بسته بندی است. در ابتدا می خواستم همه چیز را با خود ببرم ، اینجا در مورد آن صحبت می کنم! من مقدار زیادی لوازم یدکی گرفتم و خودم را با یک کیف سنگین و عظیم پیدا کردم. از آن زمان آرام شدم و یاد گرفتم که کمد کامل خود را با خود ببرم ، اما فوق العاده سبک و فوق العاده جمع و جور ... و به شما می گویم ، زندگی شما را تغییر می دهد!

نکته مهم این است که کیف شما همیشه مرتب و مرتب باشد. برای این کار ، به عنوان مثال می توانید از جیب های ذخیره سازی استفاده کنید.
در اینجا لیستی از مواردی که هنگام مسافرت با من می گیرم وجود دارد:

3 تی شرت آستین کوتاه
1 قسمت بالای مخزن
1 پیراهن
2 شلوار
1 شورت (از مارک Outlier که باعث ایجاد شورت شنا نیز می شود)
1 بارانی فوق العاده سبک از Uniqlo خریداری شده است
4 لباس زیر مسافرتی merino
4 جفت جوراب سیاه
1 کلاه
می توانید لیست کاملی و مفصل از آنچه را که من با خودم می گیرید در اینجا بیابید: مسافرت فوق العاده سبک یا چگونگی کیف من کمتر از 7 کیلوگرم از جمله رایانه

لیست بررسی کیف توالت
مهم نیست که به کجا می روید ، این لیست مواردی که باید در کیف توالت خود قرار دهید به شما کمک می کند تا همه چیز را به خاطر بسپارید:

مسواک ، خمیر دندان
دئودورانت
دستمال مرطوب
حوله میکرو فیبر جمع و جور
آینه کوچک
ریش تراش برقی قابل حمل
لیست چک کیت کمکهای اولیه
من یک مقاله کامل در مورد دارو نوشتم ، حتی نکاتی برای کسانی که با داروهای سنگین سفر می کنند وجود دارد: یک راهنمای عملی برای سفر با دارو
اما در اینجا برخی از داروها و لوازم جانبی برای استفاده در هنگام مسافرت آورده شده است:

داروهای معمول شما همراه با نسخه آنها. در غیر این صورت ، آنها می توانند در گمرک مصادره شوند!
برخی از پانسمان ها ، ضد عفونی کننده ها ، بانداژ ها ، یک یا دو کمپرس.
ضد اسهال (به یاد داشته باشید که می خواهید چیزهای مختلفی را از آنچه عادت کرده اید بخورید!)
پاراستامول (در صورت درد یا تب)
دارو برای بیماری حرکتی
پانسمان ضد تاول

 

چک لیست اسناد مهم
در اینجا لیستی از اسنادی که برای مسافرت به خارج از کشور به آنها نیاز دارید:

گذرنامه معتبر شما
ویزا (بسته به کشوری که می خواهید)
کارت دانشجویی در صورت داشتن کارت. این امکان را به شما می دهد که تخفیف های زیادی در سراسر جهان داشته باشید
2 کارت بانکی (به مقایسه من از بهترین کارتهای بانکی مراجعه کنید)
وجه نقد اضطراری (در صورت از دست دادن کارت خود)
یک گواهی نامه بیمه مسافرتی (به مقایسه من با بهترین بیمه سفر مراجعه کنید)
اطلاعات تماس با هتل هایی که رزرو کرده اید تماس بگیرید
بلیط حمل و نقل شما (هواپیما ، اتوبوس ، قطار و غیره)
یک دفترچه با تمام شماره ها و آدرس های اضطراری
قبل از عزیمت باید بررسی شود
انتقال ایمیل خود: اگر نمی توانید نامه الکترونیکی خود را به شخصی که در نزدیکی شماست ارسال کنید ، بنابراین توصیه می کنم که یک سرویس ردیابی نامه الکترونیکی بگیرید. من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم
صورتحساب: اطمینان حاصل کنید که قرارداد تلفن همراه خود و تمام فاکتورهای خود را فسخ کرده اید تا از پرداخت خلاء هنگام ترک ، خودداری کنید.
اسناد هویتی خود را اسکن کنید: کلیه مقالات (گذرنامه ، کارت اعتباری ، بلیط هواپیما ، گواهینامه رانندگی ، نسخه های پزشکی ، واکسن ها ، گواهی نامه پزشکی و غیره) را کپی کنید. همچنین نسخه های اسکن شده را بصورت آنلاین انجام دهید. یک عضو خانواده یا یک دوست را با یک نسخه از همه مقالات کنار بگذارید.
Whatsapp / Skype: یک حساب اسکایپ یا واتساپ راه اندازی کنید تا در خانه با عزیزان خود در ارتباط باشید.
واکسن ها: برخی از کشورهایی که بازدید خواهید کرد نیاز به واکسیناسیون دارند. انجام آنها را فراموش نکنید.
لیست چک امنیتی
توصیه می کنم برای تهیه تمام اسناد مهم خود ، یک ژاکت یا کیف را با یک جیب مخفی تهیه کنید. به طور مشابه ، هنگامی که شما یک اتاق هتل رزرو می کنید ، به افرادی که دارای گاوصندوق هستند ، ترجیح می دهید هنگام بیرون رفتن در جاده ، گذرنامه خود را واریز کنید. از طرف من ، از چندین ابزار استفاده می کنم که به من امکان سفر با حداقل خطر را می دهند:

کمربند اسکناس که هنگام حرکت قطار شبانه یا وقتی که باید با همه کارها مسافت طولانی را طی کنم استفاده می کنم.
قفل ضد سرقت TSA که من برای بستن کوله پشتی خودم قبل از اینکه در هواپیما نگه داشته شود یا اینکه نیاز به رها کردن آن در جایی از قطار دارم استفاده می کنم.
دارنده کارت ضد RFID برای جلوگیری از اینکه هرکسی بتواند به من نزدیک شود و با تماس با من پول از کارت من را دزدید.
چراغهای جلو که من نه تنها برای شایعات در کیفم ، بلکه برای خواندن در شب یا پیدا کردن راه خود در هنگام پیاده روی بیش از حد طول می کشد.
برای رفتن بیشتر
و اکنون ، کیسه سفر شما آماده است! امیدوارم این لیست به شما کمک کند تا هیچ چیز را برای سفر بعدی خود به یاد نداشته باشید.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، من راهنمایی های خود را توصیه می کنم
من زمان زیادی را برای نوشتن آنها (یا همزمان نویسندگی) گذراندم و آنها اطلاعات زیادی درباره موضوعاتی که ارائه می دهند جمع می کنند. اگر می خواهید پول بیشتری صرفه جویی کنید و سفرهای طولانی تری داشته باشید ، از نگاه کردن دریغ نکنید!

 

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت: 21:44

 سرچشمه شطرنج و تبلیغ به اروپا

درست همانطور که بدون درک تاریخ و فرهنگ یک کشور نمی توانید زبان یک کشور را یاد بگیرید ، نمی توانید بدون دانستن تاریخ شطرنج ، شطرنج را درک کنید و یاد بگیرید.

منشأ شطرنج نظریه های بسیاری از قبیل مصر باستان ، یونان ، ریشه های چینی و غیره دارد ، اما این تئوری که امروزه شطرنج رخ داده است در هند باستان 'چتورانگا' (تلفظ 'چتورانجی') یا 'ashtapa' خوانده می شود. انجامش بده برخلاف شطرنج فعلی ، Chaturanga دو تاس پرتاب می کند و فقط اشیاء مشخص شده را حرکت می دهد. نگاه شطرنج مربعی نبود بلکه یک صلیب بود و یک بازی تیمی بود که دو نفر در یک بازی با هم روبرو شدند.

عاشق هندوستان باستان ، چتورانگا نیز با محبوبیت پرشیا است که شمال هند را فتح کرده است. در این میان ، قانون اسلامی برای ممنوعیت همه قمارها ، به ویژه بازی های تاس تقویت شده است. یکی از ایرانی هایی که در یک روز سرگرمی خود را از دست داد ، Chatrangj بود ، بازی طراحی شده توسط شخصی در Chaturanga که یک بازی جدید را بدون دو تاس دگرگون کرد. این بازی به غرب گسترش یافت و امروز به شطرنج تبدیل شد و برخی از مورخان آن را "اختراع" در این مرحله می دانند.

مشخص نیست چه کسی این بازی جدید را دقیقاً در بین ایرانیان طراحی کرده است ، اما داستانهای زیادی در مورد آن وجود دارد. معروف ترین آنها؛ هنگامی که پادشاه پارس سعی می کند به مردی که "بازی جدید" را اختراع کرده است پاداش دهد ، او چندین بار او را رد می کند. او از شما می خواهد 64 تخته شطرنج اول را پر کنید ، یک عدد عدد ، بعدی دو برابر ، دومی چهار تا عدد و غیره. نتیجه داستانی است که همه می دانند.

در اواخر قرن ششم و اوایل قرن هفتم ، گسترش چتورانگا به ایران به سرعت در خاورمیانه ، بالکان آفریقای شمالی و اروپا از طریق اعرابی که بین 635 و 651 فتح پارس کردند گسترش یافت. شطرنج ، که از دوران فتح به فاتح تا قرون وسطی گسترش یافته بود ، اکنون عمدتا از طریق راه های تجاری به اروپا سرایت می کند.

چگونه شطرنج بازی کنیم و چیزها را تغییر دهیم

چاتورانگا که از سرخپوستان باستان لذت می برد ، چهار بازیکن دارد که هر کدام یک پادشاه ، یک نگاه ، یک شوالیه ، یک آوفین ، چهار پیاده و هشت قطعه دارند. شروع کرد وقتی از پارس به یک بازی دو نفره چتران تبدیل شد ، تعداد همه اشیاء به طور متقارن دو برابر شد ، اما کینگمن نتوانست دو در یک طرف داشته باشد ، قطعه ای به نام Fers را اضافه کرد.

پادشاهان ، نگاه ها و شوالیه های چتورانگا همان شطرنج و رفتار مدرن را داشتند ، اما آوفین توانست کمی متفاوت از اسقف های امروزی ، دو قطعه را پرش کند. حمل یک چیز نسبتاً ضعیف بود.

از آن زمان ، اعراب جای آوفین را با فیل ها جایگزین كردند و تا اواسط قرن شانزدهم ، اسپانیایی ها فیلها را با اسقفها و فرها را با ملكه ها جایگزین كردند و قدرت آتششان را بسیار افزایش داد. اکنون بیشاپ به یک شیء دورافتاده تبدیل شده است که می تواند به طور نامحدود به صورت مورب حرکت کند و کوین با یک اجرای مورب مستقیم به یک ابرقدرت تبدیل شده است. با اضافه شدن پیشرفت پیاده توسط دو فضا ، شطرنجی که توسط اسپانیایی ها گرفته شد به یک بازی سریع تبدیل شد که حتی در اولین نبرد طولانی مدت نیز می توان خطای اول را بررسی کرد. گفته می شود که ایبری ها ، که عجله ای در مورد طبیعت چند خونگی دارند ، در شطرنج افتادند.

این اعراب قرون وسطایی بودند که شطرنج از یک بازی وحشیانه که پادشاه را به یک بازی فنی و ملایم از پساب ها می خورد تعبیر می کرد. از آن زمان اروپاییانی که به شطرنج آموزش داده می شوند این روحیه شطرنج را تحت عنوان جوانمردی یا آقا به ارث برده اند.

ملکه شطرنج تاریخ جهان را تغییر داد: ایزابلا اول

اعرابی که صحرا را خراب کردند ، آوفین را به فیل تبدیل کردند ، در حالی که اسپانیایی کاتولیک به اسقف بازگشت. کوئین از قرن دهم به جای فرس در اروپا ظاهر شد ، اما با این وجود تنها یک خط مورب به نام Fers بود. در قرن پانزدهم و شانزدهم بود که اسپانیایی ها فرس را به یک ملکه قدرتمند تبدیل کردند و ایزابللا من را نمی توان از پس زمینه برداشت.

در سال 1451 به عنوان کوچکترین دختر خوان دوم پادشاهی کاستلا ، در قسمت شمالی شبه جزیره ایبری متولد شد. در این زمان ، شبه جزیره ایبری به تدریج از مشکلات دوره بهار و پاییز به پادشاهی مسیحی شمال کاستیل ، پرتغال غربی ، آراگون مرکزی و جنوب والنسیا و گرانادا متحد می شد. . وقتی ایزابلا سه ساله است ، پدرش خوان دوم درگذشت و برادرش هنریکه چهارم به دنیا می آید.

انریکه چهارم که فرزندی نداشت ، برادر کوچکتر خود ایزابلا را در کودکی بزرگ کرد و در سال 1468 برخی از اشراف موفق به شورش شدند ، انریکه چهارم را به بیرون رانده و سعی کرد ایزابلای 17 ساله را بر روی عرش به عنوان یک مترسک قرار دهد. با این حال ، ایزابلا برادر خود را به تخت سلطنت بازگرداند و گفت: "تا زمانی که انریکه چهارم زنده است ، من هرگز به تخت سلطنت نمی روم." انریکه ، تحت تأثیر وفاداری برادرش ، به طور رسمی ایزابلا را به عنوان جانشین خود منصوب می کند.

روابط خواهرزاده آنها بعد از تنها یک سال بدتر می شود. برادر انریکه می خواست ایزابلا ، دختر خودش ، با آلفونسو V در پرتغال ازدواج کند ، اما ایزابلا بدون اجازه برادرش با شاهزاده آردوناد ازدواج می کند. انریکه دختر فقید خود ، یوآنا ، جانشین را می یابد و ایزابلا را بیرون می کشد.

ایزابلا با حمایت از همسرش فردیناند که در هنگام مرگ Enrique در سال 1474 به آراگون قیام کرد ، دختر پرتغال ، خوان را به عنوان پادشاه پادشاهی کاستیلین ، به تاج و تخت قیام نکرد و این قول را مبنی بر این که او به تخت سلطنت نخواهد رسید ، ادامه داد. جنگ علیه. ایزابلا پس از پیروزی در جنگ در سال 1479 ، پادشاهی کاستیل را در موقعیتی معادل موقعیت آراگون شوهرش ادغام کرد ، و سلسله اسپانیا را تأسیس کرد ، و پادشاهی را به عنوان ملکه الیزابت اول در یک موقعیت مساوی با شوهرش اداره کرد ، نه ملکه او.

سلسله اسپانیا که توسط ایزابلا و فردیناند تأسیس شده است ، آخرین سلسله های اسلامی اروپای غربی مانند والنسیا جنوبی و گرانادا را نابود می کند و پس از اتحاد شبه جزیره ایبری به جز پرتغال ، مستعمره عظیم و آرماادایی را به خود می بالد.

ایزابلا اول بعداً به عنوان حکایتی دیگر در جهان شناخته می شود. با اعتقاد بر این که زمین گرد است ، ابتدا کلمب به آلفونسو پنجم پرتغال روی آورد ، اما در جستجوی پشتیبان برنامه خود محروم شد. بار دیگر ، وی به خانواده سلطنتی اسپانیا و دولتی که فردیناند و ایزابلا در آن قرار دارند ، دیدار می کند و از آنها حمایت می کند. شخصی به نام کلمبوس ، که از خانواده سلطنتی اسپانیا بدون قدرت فرار کرده بود ، گفت: "بیایید سریع بگذارید زیرا ملکه ایزابلا از او حمایت خواهد کرد." ملکه ایزابلا زنی است که پس از ترك دولت اسپانیا ، همسر و همكاران خود را برای حمایت از كلمبوس ، نگاهی اجمالی به تاریخ ترسیم كرده است.

شطرنج به سرعت اسپانیایی در اواخر قرون میانه به عنوان یک شطرنج استاندارد مستقر شد و عرب های فرانسه را در اروپای غربی مانند فرانسه ، ایتالیا و انگلیس شکست داد. تا این زمان ، شطرنج کم کم از یک منطقه به منطقه دیگر تغییر کرده است ، اما اختراع و رنسانس نوع گوتنبرگ تفاوت بزرگی در این روند ایجاد کرده است. حجم زیادی از کتابهای چاپ شده باعث تحول در انقلاب اطلاعات شده است و اکنون بسیاری از مردم نه تنها در منطقه بلکه در دوره های مختلف همان اطلاعات را به اشتراک می گذارند. قوانین شطرنج ، که در مناطق مختلف متفاوت بودند ، به تدریج متحد شدند (حداقل در اروپا) ، مرکز فرهنگ اروپا در آن زمان (حداقل در اروپا) ، و با گذشت زمان ، هیچ تغییری اساسی در نحوه چیدمان آنها ایجاد نشد.

از قرن شانزدهم ، بسیاری از چهره ها ، مانند لوچنا ، رووی لوپز از اسپانیا و Grecco ایتالیا ، شطرنج (عمدتا افتتاحیه) را مطالعه کرده اند و کتاب هایی را ترک کرده اند که برخی از آنها هنوز هم دست به دست می شوند.

یک واقعیت جالب این است که تا آن زمان بیشتر نویسندگان کتاب های خود را منتشر نمی کردند. به عنوان یک نوع کتاب پنهان ، تنها تعداد معدود نسخه خطی با قیمت بالایی تولید و فروخته شد که منجر به اختراع نامه و مقیدات غیرقانونی شد. بیشتر کتابهایی که امروز دست به دست می شوند نسخه هایی از این دزدی دریایی هستند.

این نسخه های دزدان دریایی ممکن است باعث ایجاد خسارت مالی به نویسندگان شود ، اما آنها نام خود را در تاریخ به جا گذاشته اند و نقش مهمی در گسترش و حیات بخش شطرنج داشته اند.

 

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : شطرنج,اموزش شطرنج,بازی شطرنج,استاد بزرگ شطرنج,سارا خادم,تیم ملی شطرنج ایران, نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1398 ساعت: 21:22

در آینده نزدیک گفته می شود که ده ها میلیارد دستگاه به اینترنت متصل خواهند شد. ارسال اطلاعات به دست آمده از دستگاه ها به ابر و پردازش آنها منجر به کمبود مکان ذخیره داده ها و تأخیر می شود که این یک مشکل است.

خانه های هوشمند نیز از نظر اتصال چیزهای مختلف به اینترنت یکسان هستند. در اینجا ، یک مشکل اتصال به جای یک مشکل تأخیر رخ می دهد. راج گفت: "كاربران به پایان نمی رسند همه چیز را به طور همزمان خریداری كنیم. آنها باید در مواقع مختلف كالایی بخرند و به راحتی آنها را متصل كنند. وی می گوید: "تولیدكنندگان به طور فزاینده ای از محصولات ما استفاده می كنند تا تجارب مصرفی بهتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند."

وی گفت: "برای حل مشکلاتی نظیر دستگاه پایین که می تواند بهره وری و همچنین زمان تاخیر و اتصال را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، به فناوری لازم برای پیش بینی دستگاه برای بهبود بهره وری نیاز است. "

با این حال ، مشکل مصرف برق زمانی رخ می دهد که بسیاری از فناوری ها مانند قابلیت پردازش و اتصال در لبه مورد نیاز هستند. هرچه بار بیشتر باشد ، مصرف انرژی نیز بیشتر می شود. علاوه بر این ، دستگاه هایی که نمی توانند به طور مستقیم به منبع تغذیه متصل شوند ، نیاز به مدت طولانی با باتری دارند. گفته می شود "فناوری تولید شده در زمینه موبایل" زنده است. "نکته اصلی برای کار با هوش بالا بر روی دستگاه ، فناوری هایی مانند باتری و ظرفیت حافظه است. این چالش ها موضوعاتی هستند که در فضای موبایل روی آنها کار کرده ایم."

آقای راج گفت: "من می خواهم از فناوری كشت شده در زمینه موبایل استفاده كنم و نوآوری های فناوری را ارتقاء دهم."

تعداد مشترکین خدمات پهن باند در خطوط ثابت از پایان دسامبر 2007 به حدود 28.3 میلیون (وزارت امور داخلی و ارتباطات) رسید. استفاده از پهنای باند ، به ویژه در مناطق شهری ، دیگر رایج نیست.

از طرف دیگر ، تعداد قراردادهای تلفن همراه (از جمله تعداد قراردادهای PHS) از فوریه 2008 تاکنون به 106 میلیون (انجمن حامل های ارتباطات از راه دور) رسیده است. بله،با افزایش تعداد کاربران نه تنها تماس صوتی بلکه ایمیل ، تلفن همراه ، مرور وب ، موسیقی و سایر خدمات توزیع محتوا ، تقاضاهای فزاینده ای برای خطوط بی سیم به اندازه خطوط ثابت و باند پهن مناسب مشاهده می شود.

"با گسترش فناوری ارتباطات پر سرعت موجود و ظهور سرویس های باند پهن مانند WiMAX موبایل و PHS نسل بعدی ، توزیع محتوای غنی پیشرفت خواهد کرد و تعداد کاربران به میزان قابل توجهی رشد می کند."

آقای یوکی ناکاجیما ، مدیر موسسه تحقیقات رسانه های اینترنتی ، چنین صحبت می کند. با این وجود ، پیش نیازهای بسیاری برای غلبه بر این وجود دارد تا این فناوری های جدید محبوبیت پیدا کنند. "استفاده از" لوله زمین "ضخیم تر که امکان انتقال داده های ارتباطی را برای کاربران فراهم می کند ، هنوز هم دشوار است. آنچه مورد نظر است خدمتی است که امکان اتصال و اتصال آسان را در هر نقطه و هر زمان فراهم می کند. دلیل این امر توسعه سریع زیرساختها ضروری است. با این حال ، اگر این پیش شرط ها بر طرف شده و گسترش پیشرفته شود ، پیش بینی می شود که میزان استفاده کاربر به میزان قابل توجهی تغییر کند.

Image result for モバイル向けの今後の技術

وی گفت: "بسیاری از شرکت ها هستند که کارمندان را از گرفتن رایانه های شخصی نوت بوک محدود می کنند تا از هدر رفتن اطلاعات مشتری جلوگیری کنند ، اما هیچ اطلاعاتی در ترمینال وجود ندارد ، و اگر نوع مشتری نازکی باشد که مستقیماً از داده ها در سرور استفاده می کند ، جنبه امنیتی دارد. نمونه دیگری از فواید پیوندهای بی سیم سریعتر است. "

علاوه بر این ، نمایشگاه های داخلی و خارج از کشور نیز روش های جدید توسعه و استفاده از ترمینال ، از جمله دستگاه های داخل خودرو را ارائه می دهند. به نظر می رسد گسترش زیرساخت ها بر اساس فرض پهنای باند گسترده تر ، کلید توسعه بازارهای جدید است.

مجله اطلاعات عمومی...
ما را در سایت مجله اطلاعات عمومی دنبال می کنید

برچسب : رم موبایل,مدل گوشی جدید,تکنولوژی جدید موبایل,سامسونگ گلکسی,گوشی اپل,موبایل ارزان,اخرین مدل گوشی سامسونگ, نویسنده : سعید ملاحسنی generalmag بازدید : 249 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 14:37